رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم گفت: از ابتدای آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان در مهرماه سال گذشته تاکنون، ۱۸ هزار نوآموز در این استان سنجش شده‌اند.
شهردار قم گفت: شورای اسلامی شهر در حقیقت به معنای حضور مردم در مدیریت شهری و یکی از بسترهای مهم مردم‌سالاری است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تلاش کرد تا آنچه در قانون‌اساسی در خصوص جایگاه شوراها آمده در مرحله اجرا نیز پیاده شود و به اهداف مدنظر قانون دست‌یافت.
رئیس اداره سنجش آموزش‌وپرورش قم گفت: امسال ۴هزار و ۷۲۳دانش‌آموز این استان در آزمون ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی که در خردادماه برگزار خواهد شد، ثبت‌نام کردند.
استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه محترمانه‌ترین و باکرامت‌ترین نگاه به زنان و دختران را در میان ادیان و مذاهب جهان اسلام دارد، گفت: امروز غرب و اروپا به زنان نگاه جنسیتی داشته و آنها را به‌عنوان ابزار جنسی نگاه می‌کند.
معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: طی فروردین ماه گذشته ۲۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام ازدواج به متقاضیان در این استان پرداخت شده‌است.
قم با آن که استانی خشک و کویری است؛ اما شگفت‌آور است که یکی از برخوردارترین استان‌های تالابی ایران شناخته می‌شود که از این فرصت در حوزه گردشگری هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در پاسخگویی به شبهات خلاقیت و ابتکار عمل باید وجود داشته باشد و فعالانه در این عرصه ورود داشته باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمام خدمات پاراکلینیکی از جمله رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و ماموگرافی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهدا در یکی از مناطق کم‌برخوردار این استان به بیماران ارائه می‌شود.
حادثه برخورد خودروی پراید و نیسان در اتوبان قم تهران ۶ مصدوم برجای گذاشت.
فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از ۱۲۰ قلم انواع پودر بدنسازی قاچاق از یک دستگاه خودروی پژو در این استان خبر داد.
مراسم روز انتقال‌یافته‌های غلات زمستانه و تولید بذر و نهال گواهی شده به همت مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم برگزار شد. 
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت با رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال و حمایت از محرومان تأمین می‌شود، گفت: کمک به محرومان که در دین به آن توصیه شده است باید به‌گونه‌ای باشد که کرامت و شان آنان حفظ شود.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: بخش خصوصی با پیوست عدالت، یک نیاز برای کشور است؛ مردم ما بسیاری از مشکلات را می‌توانند حل نمایند و بخش خصوصی معجزه می‌کند.
کارشناس هواشناسی قم گفت: امروز (دوشنبه) سرعت وزش باد در این استان به‌ویژه در مناطق غربی به ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در سال ۱۴۰۲، درصد قابل‌توجهی از شکایات واصله به سامانه ۱۲۴ باتوجه‌به تلاش و اهتمام بازرسان و کارشناسان این اداره کل منجر به کشف تخلف و تشکیل پرونده تعزیراتی شد که دراین‌رابطه استان قم رتبه نخست کشور را کسب کرد.
مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، گفت: بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید از فردا یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری در این استان پیش‌بینی می‌شود.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در سال تحصیلی پیش رو ۹۰ هزار معلم جدید وارد نظام تعلیم‌وتربیت خواهند شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره بااهمیت تالاب‌های قم گفت: تالاب‌های قم به لحاظ زیست‌محیطی ظرفیت بسیار ارزشمندی در مرکز کشور است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به میزان بالای ناباروری زوجین بر اهتمام دولت نسبت به افزایش مراکز درمان ناباروری تأکید کرد.