تیم کشتی آلیش قم با کسب ۳ مدال، در جایگاه چهارمی مسابقات قهرمانی کشور ایستاد.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی قم گفت: از ابتدای آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان در مهرماه سال گذشته تاکنون، ۱۸ هزار نوآموز در این استان سنجش شده‌اند.
خطیب جمعه قم با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب و کارگزاران حج گفت: رهبر معظم انقلاب در مهم‌ترین فراز خود فرمودند حج امسال حج برائت است و آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند.
اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از ۱۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید غلام‌پور قم آغاز شده است.
رئیس اداره سنجش آموزش‌وپرورش قم گفت: امسال ۴هزار و ۷۲۳دانش‌آموز این استان در آزمون ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی که در خردادماه برگزار خواهد شد، ثبت‌نام کردند.
معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: طی فروردین ماه گذشته ۲۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال وام ازدواج به متقاضیان در این استان پرداخت شده‌است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمام خدمات پاراکلینیکی از جمله رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و ماموگرافی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهدا در یکی از مناطق کم‌برخوردار این استان به بیماران ارائه می‌شود.
نفرات برتر مسابقات رده‌بندی بهاره بدمینتون در بخش دختران معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف بیش از ۱۲۰ قلم انواع پودر بدنسازی قاچاق از یک دستگاه خودروی پژو در این استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: سال گذشته ۱۷۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در این استان اجرا شد که با افزوده‌شدن این مقدار، طول خطوط لوله گاز استان به چهارهزار و ۵۸۰ کیلومتر رسید.
مراسم روز انتقال‌یافته‌های غلات زمستانه و تولید بذر و نهال گواهی شده به همت مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم برگزار شد. 
کارشناس هواشناسی قم گفت: امروز (دوشنبه) سرعت وزش باد در این استان به‌ویژه در مناطق غربی به ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: در راستای حفظ محیط‌زیست برای نخستین‌بار در سطح شرک‌های صنعتی کشور، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم موفق به اخذ مجوز احداث تصفیه‌خانه نوین به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز از وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان قم از نصب ۲ هزار و ۳۷۸ علمک طی سال ۱۴۰۲ در استان قم خبر داد.
کارشناس مسئول قرنطینه و امنیت زیستی دام اداره کل دامپزشکی استان قم از صادرات بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن محصولات دامی از ابتدای امسال خبر داد.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: امسال استفاده از پهپاد برای سم‌پاشی و مبارزه با آفات در زمین‌های کشاورزی استان نسبت به سال گذشته با رشد ۱۰۰ درصدی همراه خواهد بود و ما بیش از ۶ هزار هکتار از مزارع این استان را با این روش سم‌پاشی می‌کنیم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از مدارس قم با کمک خیرین ساخته شده است، گفت:  در سال جاری ۳۵۰ کلاس درس در قم در حال احداث است. 
مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی، گفت: بارش باران، رگبار و رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید از فردا یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری در این استان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در کهک، گفت: سایت مسکن شهر کهک هم اینک از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی برخوردار است.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی قم، گفت: در سفر وزیر جهاد کشاورزی و معاون امور زراعت وزیر موضوع توجه به دانش‌بنیان‌ها و هنرستان‌های وابسته توسط مرکز تحقیقات کشاورزی قم موردتوجه قرار گرفت.