امام‌جمعه قم:

استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند

امام‌جمعه قم گفت: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) به سیره این امام در برخورد با ظالمان اشاره کرد و اظهار داشت: تمام سختی‌ها و مشقت‌هایی که ائمه اطهار (ع) تحمل می‌کردند به این دلیل بود که آن بزرگواران به دنبال حاکمیت الهی بودند.
وی ادامه داد: کسی که می‌گوید دین از سیاست جداست و حکومت اسلامی ربطی به ما ندارد از اسلام، امامت و ولایت هیچ‌چیز نفهمیده است.
امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه باید از مکتب و سیره اهل‌بیت ع) الگو بگیریم، گفت: دهه کرامت را در پیش داریم که خروجی برنامه‌های دهه کرامت باید موجب بالارفتن معرفت و التزام بیشتر برای عمل به واجبات شرعی به‌خصوص از ناحیه بانوان جامعه باشد.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه ملی باشکوه هرچه‌تمام‌تر، ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت را پوشش مناسبی بدهد.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اعتراضات دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه گفت: تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نوشتن نامه به جوانان کشور‌های غربی در سال ۱۳۹۳ یکی از ابعاد بیداری جهانی است.
وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی همواره از بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کند و عملیات طوفان الاقصی، جوانان غرب را بیدار کرده است.
امام‌جمعه قم تأکید کرد: برخی افراد که درگذشته پیرامون بعضی اتفاقات جوسازی می‌کردند امروز در مقابل برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان، خفقان گرفته‌اند. 
وی در خاتمه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات گسترده و چندلایه بود و جمهوری اسلامی ایران با این عملیات، محاسبات و اقدامات قدرت‌های بزرگ را برهم زد. 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48648
اخبار مرتبط

نظرات شما