تکرار قهرمانی کاتاروهای قم در مسابقات جودوی کشور

رئیس هیئت جودوی استان قم از تکرار قهرمانی کاتاروهای قم در مسابقات جودوی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مجید متقی اظهار داشت: مسابقات کاتا جودوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز جمعه در اصفهان به کار خود پایان داد و کاتاروهای قمی در این مسابقات بار دیگر شایستگی‌های خود را اثبات کردند و این بار نیز جام قهرمانی را بالای سر بردند.

وی افزود: تیم کاتا جودوی استان قم با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال نقره و ۲ مدال برنز مقتدرانه قهرمان کشور شد و این موفقیت به معنای تکرار قهرمانی قمی‌ها در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی است در حالی که مازندران با ٢ طلا، یک نقره و یک نشان برنز و اصفهان با ٢ طلا و ٢ برنز در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: در این مسابقات محمدرضا صحرایی و محمد حسن سالاری چهره‌های شناخته شده کاتا جودوی ایران در عرصه بین المللی، در فرم گوشن جوتسو کاتا بار دیگر قهرمان کشور شدند و سید علی میرسپاسی و محمد احسن در فرم کیمه نوکاتا به مقام نخست رسیدند.

متقی بیان داشت: دیگر مدال طلای کسب شده برای جودوی قم در فرم ناگه نوکاتا به دست آمد و زوج محسن قاسملو و محمدجواد بشارتی نیا صاحب مقام نخست شدند و علی علیزاده و محمدجواد برزگر در فرم کیمه نو کاتا و امیررضا احمدی فر و علی خسروی نوجوانان استعدادیابی شده و پشتوانه کاتای قم و کشور در فرم ناگه نو کاتا به مدال برنز رسیدند.

متقی با اشاره به حضور سعید معتضدی رئیس کمیته داوران هیئت جودو استان قم در نخستین گردهمایی سالیانه رؤسای کمیته داوران سراسر کشور عنوان کرد: ۲ جودوکار قمی نیز به اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان دعوت شده‌اند که یاسر رضا قلی گل و محمد جواد محبی این ۲ جودوکار آینده دار هستند که تا ۱۴ تیر در اردوی ملی حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10016
اخبار مرتبط

نظرات شما