مهمترین اخبار قم فردا در هفته ای که گذشت

در هفته ای که گذشت بر روی سایت قم فردا اخبار مهمی همچون تشییع دو شهید مدافع حرم، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، همایش تبیین گام دوم انقلاب و برخی اخبار دیگر منتشرشد.

 پایگاه خبری تحلیلی قم فردا  در هفته ای که گذشته اخبار مهمی در سرویس های سیاسی، ورزشی، اجتماعی ، اقتصادی و گزارش تصویر کار کرد که سعی می شود به بخش های مهم این مطالب در این خبر اشاره کوتاهی شود.
در هفته ای که گذشت استان قم گرم ترین روزهای خود را تجربه کرد و به گفته مسئول هواشناسی استان، قم در این زمینه رکورد زد و برای اولین بار دمای 46 درجه ثبت شده که می توانید در لینک زیر این گفتگو را بخوانید.
افزایش دمای هوا در قم رکورد زد

اما خبر مهمی بعدی که می توان به آن اشاره کرد برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در قم می باشد که در این نمایشگاه محصولات حجاب به فروش گذاشته شده است که تصاویر آن را می توانید در لینک زیر ببینید.
نمایشگاه محصولات حجاب در قم بازگشایی شد

از طرفی درروز چهارشنبه هفته گذشته دو شهید مدافع حرم از تیپ زینبیون هستند بعد از دوسال گمنامی تشییع شد که تصاویر این تشییع راهم میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید.
پیکر دو شهید مدافع حرم بعد از 2سال گمنامی تشییع شد

این روز ها یکی از مسائلی که در جامعه در حال رواج است و می تواند بیماری های مختلفی را به همراه داشته باشد موضوع استفاده بیش از حد مردم از فست فود ها است این در استان قم طبق نظر کارشناسان بجای رسیده است که رتبه اول در کشور را دارا می باشد؛ در این خصوص قم فردا گزارش کاملی را کار کرده است که می توانید در لینک زیر مطالعه کنید.
پیشتازی شهروندان قمی در مصرف فست فود در کشور / سرطان دستگاه گوارش در کمین مصرف کنندگان فست فود

و اما در روز پنج شنبه همایش تبیین گام دوم انقلاب در قم با حضور اساتیدی از تهران برگزار شد که این همایش در موسسه امام خمینی(ره) برگزارشد که لینک سخنرانان این همایش را در زیر مشاهده می کنید.
زرشناس: دولت فعلی توانایی حل مشکلات اقتصادی را ندارد
جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران در قم: نابودی رژیم صهیونیستی در گام دوم انقلاب عملیاتی خواهد شد


البته از دیگر اخبار مهم هفته گذشته سایت قم فردا می توان به گفتگو با کارشناسان در خصوص وضعیت منطقه و خروج آمریکا از عراق و کناره گیری اردن از جنگ با یمن اشاره کرد.
جریان مقاومت تنها دلیل عقب نشینی امارات از یمن است
امروز کشورهای منطقه برای آمریکا ناامن است


و یا مسئله مسکن و گرانی های اخیر آن از دیگر اخبار مهم بر روی پایگاه خبری تحلیلی قم فردا می باشد
دولت مسکن زوج های جوان و بی مسکن ها را تامین کند/هر گونه قانون برای فرار سرمایه گذار در بخش مسکن به ضرر تولید است



انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/11076
اخبار مرتبط

نظرات شما