زیدان: تغییری در وضعیت گرت بیل بوجود نیامده

زین‌الدین زیدان بعد از درخشش گرت بیل در دیدار دیشب رئال مادرید مقابل آرسنال گفت در وضعیت این ستاره ولزی تغییری بوجود نیامده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بعد از آنکه گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در دیدار دیشب رئال مقابل آرسنال نمایش بسیار خوبی داشت و یکی از بهترین بازیکنان رئال در میدان بود، زین‌الدین زیدان نمایش او در این بازی را تحسین کرد ولی گفت در وضعیت این ستاره ولزی تغییری بوجود نیامده است.

 

 

گرت بیل بین دو نیمه بازی رئال و آرسنال به میدان فرستاده شد و درحالیکه رئال 2-0 عقب افتاده بود گل اول تیم اسپانیایی را وارد دروازه حریف کرد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-2 به پایان رسید و رئالی‌ها در ضربات پنالتی موفق شدند 3-2 به پیروزی برسند.

 

گرت بیل هفته گذشته در جریان شکست رئال مقابل بایرن مونیخ در میدان حضور نداشت و زیدان بعد از آن بازی به خبرنگاران گفت که رئال به دنبال واگذاری گرت بیل است و او به زودی این باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

بعد از آن بود که بین زیدان و مدیر برنامه‌های گرت بیل درگیری لفظی بوجود آمد و نام گرت بیل به صدر اخبار ورزشی دنیا راه یافت.

 

 

اما زیدان بعد از بازی دیشب وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت در پاسخ به  سوالات درباره گرت بیل گفت:" بیل بازی خوبی انجام داد و من برایش خوشحالم. همانطور که برای همه بازیکنان تیمم خوشحال هستم".

 

زیدان در ادامه گفت:" او با ما است و به کار کردن با ادامه می‌دهد. ما چه زمانی که یک یار کمتر داشتیم و چه زمانی که هر دو تیم ده نفره شدند خوب کار کردیم. نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. گرت بیل امروز می‌خواست بازی کند ولی در بازی مقابل بایرن نمی‌خواست".

 

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت:" من با بیل صحبت نکرده‌ام. او عادی تمرین کرد و به خاطر همین بود که امروز بازی کرد. هیچ تغییری در وضعیت او بوجود نیامده و شما می‌دانید که وضعیت از چه قرار است".



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11329
اخبار مرتبط

نظرات شما