چرا سام درخشانی علیه پرسپولیس اظهار نظر کرد؟

دو اظهار نظر از دو چهره استقلالی و پرسپولیسی، این روزها حسابی هواداران این دو تیم را برآشفته کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،ابتدا حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر با یک اظهار نظر نسنجیده باعث ناراحتی هواداران استقلال شد و پس از آن، سامان گوران کمدین استقلالی پاسخ مجری برنامه سلام صبح بخیر را داد و این بار او بود که پرسپولیسی ها را ناراحت کرد.

این دو نفر با اظهارات خود باعث ایجاد تنش هایی در فضای مجازی هم شدند و طی دیروز و امروز، هواداران استقلال و پرسپولیس حسابی در فضای مجازی گرد و خاک کرده اند.

از این دست اتفاقات، تا به حال کم رخ نداده و بارها پیش آمده که افراد شناخته شده با اظهار نظرهای نسنجیده خود باعث حساس شدن هواداران شده اند. اما در این میان، بعضی از چهره ها هم از این جریان پررنگ احساسات هواداران، به طور حساب شده استفاده می کنند.

به عنوان مثال، سام درخشانی بازیگر سینما که استقلالی است، به خوبی توانسته از این فضای احساساتی، استفاده کند و گهگاهی با گفتن جملاتی در حمایت از استقلال و حتی در جهت کنایه به پرسپولیس، توجه هواداران دو تیم را به خود جلب کرده است.

پست های موجود در صفحه اینستاگرام این بازیگر که بیش از دو میلیون فالوئر دارد، اغلب در زمانی پرمخاطب شده و مورد توجه قرار گرفته که او حرفی درباره فوتبال زده است. مثلا همین چند روز قبل که درباره لوگو پرسپولیس یک متن کنایه آمیز منتشر کرد، باعث شد هواداران به صفحه او هجوم ببرند. فعلا چند روزی است که استقلالی ها در صفحه اینستاگرام سام درخشانی از او تشکر می کنند و پرسپولیسی ها این بازیگر را مورد انتقاد قرار داده اند.

چند برابر شدن تعداد کامنت های پست های اینستاگرام درخشانی در روزهایی که درباره فوتبال اظهار نظر می کند، نشان می دهد این بازیگر به خوبی ترفند پرمخاطب کردن صفحه اینستاگرام خود توسط هواداران استقلال و پرسپولیس را یاد گرفته است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11696
اخبار مرتبط

نظرات شما