دانش آموزان درس خوان دوچرخه هدیه می‌گیرند؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: پورسید آقایی گفت: مدیران مدرسه می‌توانند تعدادی از دوچرخه‌ها را به دانش آموزان منظم، مرتب و دارای رتبه برتر هدیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه آئین واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به دانش آموزان در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی در جمع خبرنگاران گفت: امروز برنامه تحویل ۱۰۰ دستگاه دوچرخه را در دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی برگزار کردیم که این تعداد دوچرخه از طرف شهرداری تهران به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین دانش آموزان توزیع شد.

او افزود: از لحاظ ایمنی باید اعلام کنم که تمامی دوچرخه‌ها و سرنشینان آن‌ها بیمه هستند.

پورسید آقایی تصریح کرد: اختیار واگذاری دوچرخه‌ها در دست مدیران مدرسه است و آن‌ها می‌توانند تعدادی از آن‌ها را به دانش آموزان مرتب و منظم واگذار کنند و در پایان سال تحصیلی تعدادی از دوچرخه‌ها را به مقطع دیگر تحویل دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: مدیران مدرسه این اختیار را دارند که به دانش آموزان مرتب و منظم که دارای معدل بالایی هستند، تعدادی از دوچرخه‌ها را هدیه کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا معابر پایتخت برای دوچرخه سواری دانش آموزان مناسب سازی شده است یا خیر؟ گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا کلیه معابر را برای شهروندان مناسب سازی کند، اما بیشترین احتیاط را باید دانش آموزان در زمان استفاده از دوچرخه داشته باشند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12036
اخبار مرتبط

نظرات شما