بسیج دانشجویی: پیگیر برخورد قانونی با مسببان درگیری در دانشگاه علامه هستیم/ روایت وارونه فتنه‌طلبان از ماجرا

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه اعلام کرد: مسببان عمل شنیع عده‌ای در دانشکده علوم اجتماعی که هم اکنون با روایت‌های وارونه و سینمایی مشغول بازتاب نادرست آن به رسانه‌های معاندند را از طریق مراجع قانونی تحت پیگرد قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی طی بیانیه‌ای در واکنش به اتفاقات رخ داده در آغاز سال تحصیلی در دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه و درگیری‌های ایجاده شده، تاکید کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه اعلام می‌دارد که مسببین این عمل شنیع که هم اکنون با روایت‌های وارونه و سینمایی مشغول بازتاب نادرست آن به رسانه‌های معاند می‌باشند را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانونی تحت پیگرد قرار خواهد داد و تا آخرین لحظه پیگیر قانون‌شکنی و هنجارشکنی عده‌ای قلیل که سعی در بر هم زدن آرامش دانشگاه را دارند خواهد بود.

در این بیانیه آمده است:

« وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ ۖ. فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِین

این مرقومه روایتی است از آن چه که  ابطال طلبان اهل بغی در تشکلی نااسلامی که بار‌ها سابقه‌ بی‌قانونی و قلدری و تعلیق را در کارنامه ناپاک خود دارد چگونه اولین روز گشوده شدن دانشگاه را به کام همه دانشجویان تلخ کرد.

پس از تذکر چند باره دانشجویان انقلابی که از اقدام رئیس دانشکده مزبور ناامید و استیصال ایشان برایشان محرز گردیده بود، به بی‌قانونی و هنجارشکنی عده‌ای که تصویر یکی از سران فتنه را روی میز استقبال از دانشجویان قرار داده بودند معترض شدند؛ عده‌ای با هجوم وحشیانه به مسئول پایگاه بسیج دانشکده علوم اجتماعی ایشان را هتک حرمت کرده و مسبب تشنج بعدی گردیده‌اند.

فتنه طلبان با اعمال شنیع خود که در همه‌ تصاویر مشهود است سعی در متشنج کردن اوضاع داشته و پس از آن که از پس این مهم بر نیامدند شروع به ضرب و شتم الباقی دانشجویان انقلابی نموده و از هیچ عمل شنیعی فروگذار نکرده‌اند.

بسیج دانشجویی شهید پرور دانشگاه علامه اعلام می‌دارد که مسببین این عمل شنیع که هم اکنون با روایت‌های وارونه و سینمایی مشغول بازتاب نادرست آن به رسانه‌های معاند می‌باشند را از طریق مراجع ذی‌صلاح و قانونی تحت پیگرد قرار خواهد داد و تا آخرین لحظه پیگیر قانون‌شکنی و هنجارشکنی عده‌ای قلیل که سعی در بر هم زدن آرامش دانشگاه را دارند خواهد بود.

مسئولین دانشگاه نیز باید از این پس به وعده‌های خود در خصوص مقابله با قانون‌شکنی این قلیل جامه‌ عمل بپوشانند و با اهمال از این مهم سر باز نزنند.»




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12047
اخبار مرتبط

نظرات شما