شاگردان ناظم الشریعه نایب قهرمان تورنمنت آستاراخان شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور هر چه پر قدرت در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و انجام چند بازی دوستانه در کشور روسیه به سر می‌برد.

تیم ملی فوتسال ایران در ادامه رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان امروز در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم ملی روسیه قرار گرفت و در پایان این دیدار زیبا و مهیج تیم ملی روسیه میزبان مسابقات موفق شد با نتیجه ۹ بر ۳ از سد تیم ملی ایران عبور کند و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

 

در این دیدار برای ایران ابوالقاسم عروجی، بهزاد عظیمی و احمد اسماعیل پور موفق به گلزنی شدند.

پیش از این دیدار ۲ تیم ملی فوتسال قزاقستان و آذربایجان به مصاف هم رفتند و پایان این بازی زیبا و تماشایی تیم ملی قزاقستان موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۲ از سد تیم آذربایجان گذر کند و به مقام سوم این مسابقات دست یافت و تیم آذربایجان به مقام چهارم این رقابت‌ها رسید.

لازم به توضیح است که پیش از این تیم ملی فوتسال کشورمان در ۲ بازی گذشته خود برابر تیم قزاقستان پیروز شد و در برابر تیم آذربایجان هم با نتیجه مساوی متوقف شد.

لازم به یاذآوری است که تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که قرار است ۲۹ مهر ماه تا ۵ آبان ماه در ارومیه برگزار شود آماده می‌کند و بدین منظور برای حضور پر قدرت در این مسابقات تیم ملی چند بازی تدارکاتی را مد نظر خود قرار داده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پایان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و پیش از شروع مرحله اصلی این جام قرار است آذر ماه در مشهد رقابت‌های تدارکاتی چهار جانبه‌ای را با حضور تیم‌های بلاروس، اسلواکی و اوکراین برگزار کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12099
اخبار مرتبط

نظرات شما