آیت الله رجبی:

اربعین تجلیگاه حب_الحسین_یجمعنا است/اقدامات دشمن موجب شتاب نهضت اربعین در عرصه بین الملل خواهد شد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اقدامات دشمن موجب شتاب نهضت اربعین و استقبال بیشتر ملت ها از اربعین و نهضت عاشورا خواهد شد، گفت: اربعین تجلی گاه حب الحسین یجمعنا است.

آیت الله محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شکست های اخیر اسکتبار و صهیونیست و عربستان ، اظهار داشت:  عربستان، آمریکا و اسرائیل با شکست هایی که از رزمندگان مقاومت در یمن و دیگر کشورها متحمل شدندبه اهداف خود نرسیدند.

وی ادامه داد: توطئه های آمریکا و هم پیمانانش در منطقه شکست خورده است و در تلاش بودند تا خاورمیانه جدید را پیاده کنند اما امروز عکس آن در حال رخ دادن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به سخنان رهبری، عنوان داشت: تلاش های امروز استکبار جهانی برای تحت الشعاع قرار دادن شکست های خود است.

اقدامات جبهه مقاومت با هیچ عملی متوقف نخواهد شد
وی اضافه کرد: جبهه مقاومت و حرکت هایی که امروز در بین رزمندگان و کشورهای اسلامی شروع شده است با این اقدامات آمریکا، اسرائیل و عربستان متوقف نخواهد شد.

این استاد حوزه علمیه افزود: این اقدامات دشمن موجب شتاب نهضت اربعین و استقبال بیشتر ملت ها از اربعین و اثر گذاری بیشتر در عرصه بین الملل به نفع اسلام و نهضت عاشورا و مکتب اهلبیت(ع) را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت:طبق اخبار اعلام شده امسال شاهد حضور بیشتری از زائران امام حسین(ع) در عراق خواهیم بود و هیچ عمل و حرکتی مانع حضور این زوار در اربعین حسینی نخواهد شد.

آیت الله رجبی ادامه داد: مردم عراق هم استقبال عظیمی از زائران امام حسین(ع) دارند و این اقداماتی که در عراق توسط برخی گروه های معاند شکل گرفته است در مدت کوتاهی به پایان خواهد رسید.

استکبار باردیگر در عراق شکست خواهد خورد
وی تاکید کرد: استکبار در اقدامات و حرکت های ایضایی خود در کشور عراق شکست خواهد خورد و این اقدامات تبدیل به فرصت جدیدی برای ملت عراق خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به هشتک حب_الحسین_یجمعنا تصریح کرد: فضای مجازی یکی از عرصه هایی است که امروز عنوان مجازی دارد ولی حقیقی است.

وی بیان داشت: هرچه بتوانیم در این عرصه حضور چشمگیر و اثرگذار با پژواک جهانی داشته باشیم مفیدتر و اثرگذار تر خواهیم بود.

آیت الله رجبی با اشاره به اینکه این نوع حرکت ها امروز یک وظیفه است در کنار تلاش هایی که در عرصه های دیگر می شود، گفت: شعار حب الحسین یجمعنا شعاری بسیار دقیق و حساب شده است .

اربعین تجلی گاه حب الحسین یجمعنا است
وی اضافه کرد:اربعین تجلی گاه حب الحسین یجمعنا است ، بنابراین چنین هشتک هایی جایگاه خود را هر روز بیشتر پیدا خواهد کرد و اثرگذاری خود را در عرصه بین الملل و وحدت خواهد گذاشت.

این استاد حوزه بیان داشت: همه کسانی که عشق به عدالت، اسلام، اهلبیت(ع) و امام حسین(ع) و به ارزش های انسانی دارند حول این محور جمع خواهند شد تا زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج) باشند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/12383
اخبار مرتبط

نظرات شما