شهردار قم:

در معرفی شهدا به محتوا بخشی توجه شود/ بیش از 400یادواره شهید در قم برگزار می شود

شهردار قم با اشاره به محتوا بخشی در معرفی شهدا گفت: تصمیم گرفته شد تا قبل از کنگره ملی شهدای قم که آبان ماه سال 99 برگزار می‌شود 400الی 500 یادواره محلی شهدا در قم برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی سقائیان نژاد با حضور در ستاد کنگره ملی شهدای قم و در دیدار با اعضای ستاد ضمن تأکید بر همکاری شهرداری قم با ستاد کنگره ملی شهدای قم اظهار کرد:  در نصب بنر شهدا در سطح شهر قم باید کار متفاوتی از گذشته انجام شود و شهدای نخبه کمتر شناخته شده قم را معرفی کرد این محتوا بخشی در معرفی شهدا بسیار با اهمیت است.

وی گفت: باید اطلاعات کامل از شهدا جمع آوری و سپس به معرفی شهدا پرداخته شود ممکن است در این میان شهدایی وجود داشته باشند که خاطرات و اطلاعات شنیدنی داشته باشند که تا کنون معرفی نشده اند.

سقاییان نژاد افزود: سازمان زیباسازی شهرداری اگر بخواهد یک نماد جذاب و تأثیرگذار از شهید را نصب کند باید برای آن زمان صرف کند هر چه در معرفی شهدا بافکر و محتوا پیش برویم موفق تر خواهیم بود.

شهردار قم تأکید کرد: شاخصه هایی از شهدا که می تواند برای جوانان جذاب باشد و آن‌ها را به فکر فرو ببرد را باید در نظر گرفت زیرا این شاخصه ها اثرات اجتماعی زیادی می تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه مجموعه شهرداری برای کنگره ملی شهدا که سال آینده در قم برگزار می شود درگیر خواهند شد با مناطق شهرداری هم در این خصوص جلساتی داشتیم تا بتوانیم به بهتر برگزار شدن کنگره ملی شهدای قم کمک کنیم.

بیش  از 400یادواره شهدا در قم برگزار می شود

شهردار خاطرنشان کرد: کنگره ملی شهدا زمانی به نتیجه خواهد رسید که توسط بدنه مردمی اجرا شود باید بدنه مردمی شهر قم درگیر کنگره ملی شهدا شوند جلساتی برگزار شده و تصمیم گرفته شد تا قبل از کنگره اصلی که آبان ماه سال 99 برگزار می شود 400الی 500 یادواره محلی شهدا در قم برگزار شود.

سقاییان نژاد گفت: بدنه مردمی مناسبی وجود دارد اما نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد قرار است مساعدت مالی نیز به برگزاری یادواره های محلی انجام شود.

شهردار قم بیان کرد: در معرفی و تبلیغ 6هزار شهید استان قم باید به قشربندی شهدا توجه شود و در زمان بندی‌های مشخص تصاویر شهدا در سطح شهر اکران شود تا تأثیرگذاری داشته باشد البته در قم مشکل کمبود فضای تبلیغاتی وجود دارد که باید فکری برای آن کرد.

انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/12588
اخبار مرتبط

نظرات شما