قدردانی بسیج از سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری روح‌الله زم

سازمان بسیج مستضعفین در پی دستگیری سرشبکه فتنه انگیز و خبیث رسانه معاند آمد نیوز در پیامی از سازمان اطلاعات سپاه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سازمان بسیج مستضعفین در پی دستگیری روح الله زم سر شبکه فتنه انگیز و خبیث رسانه معاند آمد نیوز پیام قدردانی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

عمل انقلابی و به هنگام پاسداران گمنام امام زمان (عج) در به دام انداختن و دستگیری جاسوس فتنه گر و نوکر سرویس های جاسوسی بیگانه دستاوردی شگرف در کارنامه زرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشتی آهنین بر دهان یاوه سرایان همسوی رسانه های خائن است که در ایجاد یاس، نومیدی و تفرقه افکنی در میان ملت شریف اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نمی کنند.

سر شبکه، عوامل و گردانندگان این رسانه زبون، پلیدانی دشمن شاد کن و هم نوا با سرویس های اطلاعاتی چند کشور با محوریت رژیم امریکای خیانتکار بودند که نسخه حیات بخش اسلام و حاکمیت قرآن و ولایت فقیه را تهدیدی در برابر مطامع ننگین خود می دیدند و در پهنه رسانه ها به وارونه سازی، فریب و برچسب زنی و انگاره سازی روی آورده بودند.

خداوند متعال را شاکریم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتورهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز در ایامی که خیل عظیم مشتاقان به دیار حسینی رهسپار هستند، الطاف جلیه خود را شامل این ملت عزیز و حسینی نمود و بارزه ای از قدرت اسلام و پاسداران ولایت را با دستگیری این عنصر مزدور و دین فروش متجلی ساخت.

سازمان بسیج مستضعفین با قدر شناسی از این حرکت بهنگام و انقلابی، از دستگاه امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران گمنام امام زمان (عج) که همگی افتخار عضویت در نهاد عظیم بسیج را دارند قدردانی نموده و یقین واثق دارد سپاه قلل افتخار را با افتخار به پیش برده و تا اهتراز پرچم اسلام بر فراز قلل جهان و نابودی صهیونیسم و رژیم امریکای مستکبر لحظه ای از پای نخواهد نشست.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12636
اخبار مرتبط

نظرات شما