۵۸۳۰ تخلف توسط بازرسان سازمان صنعت قم ثبت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: بازرسان این سازمان از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، پنج هزار و ۸۳۰ تخلف صنفی را ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمود سیجانی  بیان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری درمجموع تعداد ۴۶ هزار و ۲۰۳ مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد.

وی افزود: برای پنج هزار و ۸۳۰ مورد تخلف ثبت‌شده در این بازرسی‌ها درمجموع چهار هزار و ۱۰۰ فقره پرونده به ارزش ریالی ۳۴۲ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال تشکیل شد.

وی ادامه داد: بیشتر این تخلف‌ها درزمینهٔ عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، گران‌فروشی،‌ عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم صدور صورت‌حساب،‌ تقلب و کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و احتکار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از شهروندان گرامی درخواست می‌شود موارد تخلف‌های صنفی ازجمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، اختفا و امتناع را از طریق شماره ۱۲۴ برای پیگیری در کوتاه‌ترین زمان اطلاع دهند.

سیجانی تصریح کرد: تمام تلاش سازمان صنعت قم با همکاری دیگر دستگاه‌های ازجمله اداره کل تعزیرات حکومتی و مجموعه اتاق اصناف برای کنترل مقوله گران‌فروشی در قم به کار گرفته‌شده است.

۳۵ هزار واحد صنفی و ۶۰ اتحادیه در زیرمجموعه اتاق اصناف قم فعالیت می‌کنند.

طرح تشدید مبارزه با گران‌فروشی و احتکار، از سال گذشته باهدف بازرسی از واحدهای صنعتی، انبارها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و همچنین برخورد با گران‌فروشی، امتناع از فروش، اختفا و احتکار در استان قم آغازشده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12673
اخبار مرتبط

نظرات شما