مدیرکل آموزش‌وپرورش قم:

ملت ایران اجازه نخواهد داد توطئه‌های استکبار جهانی عملیاتی شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم با اشاره به اهمیت استکبارستیزی و مبارزه با دشمنان نظام، گفت: ملت ایران اجازه نخواهد داد توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی در کشور عملیاتی شود.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: اولاً این روز را به همه ملت ایران که با پایداری و مقاومت خودشان در این 4 دهه برای نظام مایه افتخار بودند تبریک عرض می‌نمایم.

وی ادامه داد: بحمدالله دانش آموزان و همکاران فرهنگی بنده امروز حضور بسیار باشکوه و خوبی در این راهپیمایی داشتند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: همه اقشار مردم به‌خصوص دانش آموزان امروز با حضور خودشان در راهپیمایی 13 آبان نشان دادند که شناخت درستی از وقایع، اتفاقات و شرایط کشور دارند و حمایت خودشان را حرکتی که در ابتدای انقلاب علیه لانه جاسوسی صورت گرفت بار دیگر اعلام می‌کنند.

وی افزود: امروز همه با شعار مرگ بر آمریکا استکبارستیزی و مبارزه با آمریکای جنایتکار را با مشت‌های گره‌کرده خودشان نشان دادند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم راهپیمایی امروز را حامل پیام‌های زیادی دانست و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که مردم کشورمان با بینش و بصیرت بالا به‌خوبی در برابر این کشورها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها در کشور عملیاتی شود.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/13184
اخبار مرتبط

نظرات شما