کنایه رمضان‌زاده به کرباسچی: طرح «سرا» تنها راه گریز از تصمیم‌گیری پدرخوانده‌هاست

سخنگوی دولت اصلاحات می‌گوید که طرح سامانه رأی‌گیری اصلاح طلبان، تنها راه گریز از تصمیم‌گیری مبتنی بر منافع شخصی و باندی پدرخوانده‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات طی توئیتی به اظهارات غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نسبت به طرح سامانه رأی‌گیری اصلاح طلبان ـ‌ سرا ـ واکنش نشان داد.

رمضان‌زاده نوشت که: در تهیه طرح سرا هیچ نقشی نداشتم در تصویب آن هم، به آن نقدهایی هم وارد است، برای کسانی که بخواهند در انتخابات شرکت کنند ـ تاکید می‌کنم بخواهند شرکت کنند ـ مسیر دموکراتیک و شفاف مبتنی بر رای بدنه اجتماعی تنها راه گریز از تصمیم‌گیری مبتنی بر منافع شخصی و باندی پدرخوانده هاست.

به گزارش فارس غلامحسین کرباسچی چندی پیش در مورد طرح سرا گفته بود که این دموکراسی وارونه است.

اخیراً اظهارات غلامحسین کرباسچی علیه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و رئیس آن یعنی شخص محمدرضا عارف شدت گرفته و پررنگ شده است. احتمال می‌رود حزب کارگزاران سازندگی از یک تازی مشارکتی های سابق یعنی حزب اتحاد ملت در شورای عالی اصلاح طلبان عصبانی و سرخورده است.

کرباسچی چندی پیش علیه محمد رضا عارف گفته بود: چطور عارفی که تا چندی پیش علی مانع سخنرانی عبدالکریم سروش در دانشگاه‌ها می شد الان به شخص محوری اصلاح طلبان تبدیل شده است.

طرح سرا در حقیقت یک وب سایت اینترنتی است که قرار است این ساز و کار انتخاباتی اصلاح طلبان قبل از دادن لیست در بستر آن آماده و فراهم شود.

حزب اتحاد ملت ایران طراح این طرح بوده است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13314
اخبار مرتبط

نظرات شما