صدرنشینی پاس قم در لیگ برتر کاراته ایران

تیم کاراته باشگاه پاس قم در پایان هفته دوم فصل جاری پیکارهای لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های ایران طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در سالن شهید افراسیابی به انجام رسید و تیم‌ها در دو مسابقه مهم مقابل حریفان خود به میدان رفتند، پیکارهایی که با ثبت یک پیروزی در کارنامه هر یکی از دو نماینده قم همراه بود.

در شرایطی که امسال تیم‌های پاس قم و پاس کن شی کان قم در لیگ برتر کاراته مردان ایران حضور دارند، با نتایجی که در این هفته رقم خورد تیم‌های ایران مال، مقاومت، هیات کاراته کبودرآهنگ، پاس قم، عقاب و آکادمی نریمان در صدر جدول رده‌بندی گروه‌های 6 گانه مرحله مقدماتی ایستادند.

تیم پاس کن شی کان قم که در گروه سوم مرحله مقدماتی در کنار تیم‌های شهرداری بندر انزلی، آکادمی نوروزی و هیات کاراته کبودرآهنگ برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند، این هفته در مسابقه دور سوم به مصاف تیم شهرداری بندر انزلی رفت و با نتیجه 20 بر چهار حریف خود را شکست داد اما در دومین رقابت خود که دیداری از هفته نخست دو برگشت بود با نتیجه 16 بر 9 نتیجه را به تیم هیات کاراته کبودرآهنگ واگذار کرد.

دیگر نماینده قم یعنی تیم کاراته پاس امسال در گروه چهارم مقدماتی قرار گرفته، گروهی که در آن تیم‌های شهرداری اندیشه، عقاب گرین بروجرد و سبک شوتوکان ایران نیز حضور دارند و تیم پاس قم در جدال نزدیک و نفس‌گیر با تیم شهرداری اندیشه نخستین باخت این فصل را با نتیجه 13 بر 12 پذیرفت.

کاراته‌کاهای پاس قم که با هدایت برادران پایدار در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان رفته‌اند، در مسابقه هفته نخست دور برگشت مقابل تیم عقاب گرین بروجرد با نتیجه 23 بر یک به برتری رسیدند تا ضمن تکرار پیروزی نیم‌فصل نخست، همچنان جایگاه نخست جدول را حفظ کنند.

با پایان این هفته از مسابقات در گروه نخست تیم ایران‌مال، در گروه دوم باشگاه مقاومت، در گروه سوم هیات کاراته کبودرآهنگ، در گروه چهارم تیم پاس قم، در گروه پنجم تیم عقاب و در گروه ششم تیم آکادمی نریمان صدرنشین شدند و تیم پاس کن شی کان قم در گروه سوم رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

ضمن اینکه در معرفی برترین‌های این هفته از مسابقات لیگ برتر کاراته مردان باشگاه‌های کشور، عنوان کاراته‌کای برتر بخش کومیته رده سنی جوانان به معراج محمدی از تیم پاس قم اختصاص یافت.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13892
کلیدواژه: لیگ برتر کاراته قم
اخبار مرتبط

نظرات شما