فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

قاسم سلیمانی بیشترین خدمت را به مظلومان منطقه کرد/آمریکا منتظر انتقام سخت از طرف جبهه مقاومت باشد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی بیشترین خدمت را به مظلومان منطقه کرد گفت: آمریکا منتظر انتقام سخت از طرف جبهه مقاومت باشد راه این سردار سرافراز سپاه اسلام ادامه خواهد داشت سردار محبوب دل همه مردم ایران از همه اقشار بودحضور سردار در منطقه برای صلح بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شامگاه امروز سردارحسین اشتری در مراسم یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت و درود بر روح شهید حاج قاسم سلیمانی و روح بلند و ملکوتی امام(ره)و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب.

فرمانده نیروی  انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم و مدافع وطن حق بزرگی بر گردن ما دارند اگر رشادت های این شهدا نبودند این امنیت باثبات را نداشتیم، اگر رشادت های جانبازان و ایثار و صبر خانواده شهدا نبود این امنیت را نداشتیم.

اشتری بیان کرد: در این حوادث اخیر که در آبان ماه رخ داد یک موضوع  اجتماعی تبدیل به موضوع امنیتی شد و مسائلی رخ داد تلاش رزمندگان اسلام و شهدای امنیت این توطئه را خنثی کرد، عنایات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بعد از توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) توطئه دشمن در ایجاد ناامنی خنثی شد.

باید شاکر وجود رهبر معظم انقلاب باشیم

وی تصریح کرد: باید شاکر چنین رهبر دلسوز و هوشمند باشیم که در موعد مقرر ضمن اینکه به مشکلات مردم اشاره کردند خواستند مردم صف خودشان را از اشرار جدا کنند و همین هم شد و مردم بلافاصله بعدازاین صحبت صف خودشان را که اعتراضات به حقی داشتند از اشرار جدا کردند، صحبت‌های حضرت آقا برای امنیت و آرامش جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اگر در کشورهای دیگر چنین اتفاقاتی رخ می‌داد به دلیل نداشتن یک فرمانده مقتدر و توانا این حوادث طولانی می‌شد و خسارت‌های زیادی به بار می‌آمد اما این اتفاق در ایران رخ نداد، همچنین رزمندگان اسلام درصحنه حضور داشتند و توطئه‌ها را خنثی کردند.

اشتری ابراز کرد: در خنثی شدن توطئه دشمن مردم نقش ویژه‌ای داشتند مردم بعد از صحبت‌های رهبری سریعاً موضع‌گیری کردند و از اسلام، نظام و انقلاب دفاع کردند، رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی و انتظامی باقدرت و هوشیاری در تمام عرصه‌ها و در داخل و خارج مرزها با اشرافیت کامل اطلاعاتی حضور دارند.

حاج قاسم بیشترین خدمت را به مظلومان منطقه کرد

وی اظهار کرد: شهادت سردار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضایعه بزرگی برای همه مردم ایران و آزادی خواهان جهان بود این شهادت را به خود شهید سلیمانی تبریک و به خودمان تسلیت می‌گوییم، خون این شهدا باعث تقویت جبهه مقاومت در سراسر جهان‌  خواهد شد آزادی خواهان جهان اقتدار سردار سلیمانی را دیدند و قوت گرفتند، راه سردار ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: سردار سلیمانی چهل سال مبارزه کردند اگر رشادت‌های این شهید و شهدای مدافع حرم و همراهان ایشان نبود اکنون ما این امنیت را نداشتیم، حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمت را برای امنیت این کشور کردند و در این زمان بیشترین خدمت را به مظلومان منطقه کردند .

اشتری تأکید کرد: حاج قاسم اگر در عراق و سوریه حضور پیدا کردند برای امنیت کشورهای مسلمان و مظلومان، زنان و مردان و کودکان و پیران بود حضور سردار در منطقه برای صلح بود مردم کشورهای مختلف همه از شهادت سردار سلیمانی نگران شدند زیرا سردار برای آن‌ها امنیت آورده بود و او را محبوب قلب‌ها کرده بود، سردار سلیمانی داعش را به‌زانو درآورد و به گورستان فرستاد این کار بسیار بزرگی بود.

وی گفت: اگر امروز آمریکا سردار سلیمانی را به شهادت می‌رساند نشان از این است که آمریکا حامی تروریست‌ها است زیرا سردار سلیمانی بزرگ‌ترین مبارزگر علیه تروریست‌ها بود اگر آمریکا مخالف تروریست بود باید از خدمات سردار سلیمانی تقدیر می‌کرد.

آمریکا منتظر انتقام سخت از طرف جبهه مقاومت باشد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند خون شهید بزرگوار و مجاهد فی سبیل الله  حاج قاسم سلیمانی در تمام جهان و در رگ‌های جوانان و آزادی خواهان جاری خواهد شد ما حاج قاسم سلیمانی را به‌ظاهر از دست دادیم اما امروز آن کودک 5 ساله و آن جوان برومند ما می گویند ما راه حاج قاسم را ادامه می‌دهیم آمریکا بداند اگر حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند هزاران حاج قاسم سلیمانی در کشور خواهیم داشت.

اشتری تأکید کرد: آمریکا منتظر انتقام سخت از طرف جبهه مقاومت باشد راه این سردار سرافراز سپاه اسلام ادامه خواهد داشت سردار محبوب دل همه مردم ایران از همه اقشار بود، حاج قاسم فرمانده ولایتمدار به‌تمام‌معنا بود با تمام وجود عاشق رهبری بودند و هر زمان حضرت آقا را می‌دیدند خودشان را یک سرباز می‌دیدند ایشان فرمانده قاطع، مقتدر، هوشمند ، حکیم و شجاع بودند.

وی گفت: مردمی بودن از صفات بارز ایشان بود ایشان عشق زیادی به مردم و کشور داشتند توجه زیادی به خانواده و فرزندان شهدا داشتند و فرزندان شهدا این احساس را داشتند که اگر پدرشان شهید شده حاج قاسم پدر دومشان است پس یاین ضایعه را باید به خانواده داغدار شهدا نیز تسلیت گفت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی فردی توانمند درزمینهٔ سیاسی ، فرهنگی و دیپلماسی بود، اگر می خواهید شهدا و حاج قاسم از ما راضی باشند نباید راهی جز راه ولایت را برویم، شهادت برازنده سردار سلیمانی بود روزی که مدال افتخار ذوالفقار را حضرت آقا به ایشان تقدیم کردند وقتی دست آقا را بوسیدند آقا فرمودند ان شااالله عاقبت همه ما ختم به شهادت شود حق شما هم شهادت است اما حالا نه جمهوری اسلامی ایران و مظلومین دنیا به شما احتیاج دارند.


انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/15059
اخبار مرتبط

نظرات شما