کاراته‌کاهای قم در بن‌بست سوپر لیگ

عملکرد ضعیف تیم کاراته انقلاب قم در مسابقات فصل جاری سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور با ثبت سه شکست دیگر در کارنامه این تیم ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیمی که به نمایندگی از باشگاه سازنده و مطرح کاراته قم یعنی باشگاه انقلاب به مربیگری یکی از چهره‌های ماندگار کاراته ایران و سرمربی اسبق تیم‌های ملی یعنی غلامرضا دباغیان در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی کاراته کشور حضور دارد، با سه شکست به عملکرد متزلزل خود در لیگ ادامه ادامه داد.

در هفته سوم سوپر لیگ کاراته مردان ایران که در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، مسابقات گروه نخست با صدرنشینی تیم 18 امتیازی پاس ناجا تمام شد و رعد پدافند هوایی ارتش با 15 امتیاز در مکان دوم ایستاد ، ضمن اینکه تیم‌ ویزا کامفورت شیراز با ۹ امتیاز در جای سوم قرار گرفت و هیأت کاراته البرز با 6 امتیاز چهارم است اما انقلاب قم بدون امتیاز در رده آخر ایستاد.

انقلاب قم این هفته در سه مسابقه به میدان رفت و ابتدا برابر تیم هیأت کاراته البرز به میدان رفت و با نتیجه عجیب ۳۱ بر صفر شکست خورد، ضمن اینکه در دومین بازی با حساب 19 بر 12 به تیم ویزا کامفورت شیراز باخت و سپس با نتیجه ۲۳ بر ۷ مقابل تیم رعد پدافند هوایی ارتش شکست خورد.

بعد از سه مسابقه معوقه‌ای که با ثبت سه شکست متوالی در کارنامه تیم کاراته باشگاه انقلاب قم همراه بود، این تیم در نخستین هفته از شروع دور برگشت به مصاف تیم پاس ناجا رفت و این رقابت حساس را نیز با نتیجه 29 بر یک واگذار کرد تا روند ناکامی‌های خود را در سوپر لیگ امسال ادامه دهد.

در شرایطی که مسابقات در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود، در گروه دوم تیم دانشگاه آزاد با ۲۱ امتیاز جایگاه نخست را در اختیار دارد، باشگاه آوای‌رزم با 15 امتیاز دوم است و تیم نورد فولاد غرب آذربایجان با ۱۲ امتیاز و تیم هیأت کاراته زنجان با ۹ امتیاز مکان‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند، همچنین تیم شهدای نیروی انتظامی با سه امتیاز و ۷۹ امتیاز انفرادی و گوجوریو سی واکای با ۳ امتیاز و 69 امتیاز انفرادی به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم هستند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15101
کلیدواژه: کاراته باشگاه قم
اخبار مرتبط

نظرات شما