معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

اتوبوس‌ها، پارکینگ‌ها و پارک‌سوارهای قم به مناسبت تشییع سپهبد سلیمانی رایگان شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: ناوگان اتوبوسرانی، پارکینگ‌ها اطراف حرم مطهر و همچنین پارک‌سوارها از ساعت 12 تا 18 روز دوشنبه 16 دی‌ماه رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عباس ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قم اظهار داشت:  ناوگان اتوبوسرانی، پارکینگ‌ها اطراف حرم مطهر و همچنین پارک‌سوارها از ساعت 12 تا 18 روز دوشنبه 16 دی‌ماه رایگان است.
وی از آمادگی شهرداری قم در انتقال مسافران و شهروندان به محل برگزاری مراسم خبر داد و گفت: کلیه شهروندان از تمام نقاط شهر به محل برگزاری مراسم انتقال داده‌شده و سپس به مقصد اولیه به‌صورت رایگان بازگردانده می‌شوند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به حضور مردم از شهرهای هم‌جوار در مراسم تشیع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از مسافران و هم‌وطنانی که قصد شرکت در مراسم فردا در قم را داشته درخواست داریم خودروهای خود را در پارک‌سوار شمالی  پارک کرده و از اتوبوس و مینی‌بوس‌های پیش بینی شده برای حضور در مراسم استفاده کنند.
وی همچنین از شهروندان خواست که از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کرده و تصریح کرد: کلیه پارکینگ‌ها در اطراف حرم با حداکثر ظرفیت خود و رایگان آماده ارائه خدمات هستند اما برای جلوگیری از ترافیک و ازدحام، از شهروندان درخواست داریم از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.
ذاکریان تأکید کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم برای مردم شریف قم و مسئولان حائز اهمیت بوده و معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم به‌صورت صددرصدی آماده ارائه خدمات لازم برای انتقال مردم شریف قم به مراسم است.


انتهای پیام/
منبع:ایسنا
http://qomefarda.ir/15156
اخبار مرتبط

نظرات شما