حادثه هواپیما؛ دستاویز آمریکا برای پوشاندن ناتوانی‌ در پاسخ به حمله موشکی سپاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه در مورد دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران، گفت: مقامات آمریکایی‌ از یک سو در تبلیغات و گفتار خود این گونه وانمود می‌کنند که دوستدار ملت ایران هستند، اما در عمل اینگونه است که تمام اقداماتی هیأت حاکمه آمریکا علیه ملت ایران بوده و هست.

وی افزود: آمریکایی‌ها در حالی که دم از دوستی با ملت ایران می‌زنند که شاهد اعمال تحریم‌های متعدد از سوی آنها هستیم. این دوستی زبانی آنها در حالی است که شاهد تحریم‌ها حتی تحریم دارویی ملت ایران توسط دولت‌های آمریکا و از جمله رئیس‌جمهور فعلی آن هستیم.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: این رفتار آمریکا فریبی است که آشکار شده و دیگر اینگونه رفتارهای آنها بر همگان برملا شده است.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: تصور آمریکا از به شهادت رساندن شهید حاج‌قاسم سلیمانی این بود که با ترور شهید سلیمانی موجب خواهد شد که مردم عصبانی شوند و در مقابل نظام قرار گیرند اما دقیقاً این اتفاق برعکس شد و ما شاهد حضور میلیونی مردم در خیابان‌های شهرهای مختلف در جهت اتحاد و وحدت و حمایت از نظام بودیم و مقامات آمریکایی خود اقرار کردند که محاسبات‌شان در این باره اشتباه بوده است.

وی افزود: امروز دیگر دست آمریکا رو شده و نیت‌شان آشکار شده و دیگر فریب‌های آنان اثر خاصی ندارد و ملت ایران هم نسبت به این فریبکاری‌های آنها آگاه است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها پس از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش درصدد بودند اثر این حضور را کمرنگ کنند، اما حمله سپاه به پایگاه عین‌الاسد ضمن وارد کردن خسارت مالی و جانی فراوان هیمنه آمریکا را که ادعای ابرقدرتی داشت فرو ریخت.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: در جریان این حمله موشکی همه دنیا متوجه شدند که آمریکایی که ادعا می‌کرد که ابرقدرت است اینگونه نیست و کشوری مثل ایران به پایگاه‌های آمریکا حمله می‌کند و آمریکا هم نمی‌تواند پاسخ دهد .

وی افزود:  این عدم پاسخگویی به حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد برای آمریکایی‌ها گران تمام شد و درصدد بودند با ایجاد موج تبلیغاتی و رسانه‌ای در مورد سقوط هواپیمای اوکراینی سوء استفاده‌های خود را از این ماجرا داشته باشند و با این کار خود حماسه حضور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی و حمله موشکی سپاه به پایگاه عین‌الاسد را کمرنگ جلوه دهند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: آمریکایی‌ها که با ملت ایران مشکل دارند و به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم درصدد ضربه به ملت ایران برمی‌آیند، حال چه شده که دلسوز مسافران یک هواپیما شده‌اند؟




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15632
اخبار مرتبط

نظرات شما