تأکید آیت‌الله نوری‌همدانی بر همکاری همه دستگاه‌ها با قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی

آیت‌الله نوری‌همدانی از مراجع تقلید بر همکاری همه مدیران دستگاه‌ها با قوه قضاییه در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی تأکید کرد و گفت: عاری شدن جامعه از آلودگی‌ها و مفاسد اقتصادی موجب تثبیت و تحکیم نظام و مایه دلگرمی مردم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: این سازمان دارای وظیفه ای بسیار حساس و مهم است و کسانی که در این سازمان فعالیت می کنند باید نسبت به مبارزه با فساد در همه ابعاد دغدغه داشته باشند.

وی یادآور شد: سازمان بازرسی کل کشور در خط مقدم مبارزه با فساد قرار دارد و این سازمان نباید در انجام وظایفی که بر عهده دارد به هیچ سفارش و توصیه‌ای توجه کند.

وی ضمن تمجید از خدمات و فعالیت‌های آیت الله رئیسی در دستگاه قضا بیان کرد: خوشبختانه کسی در راس دستگاه قضا قرار گرفته که دلسوز، شایسته و کارآمد است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در این مدت کوتاه نشان می دهد که از بسیاری مفاسد جلوگیری شده و شاهد بازگردانده شدن امید به جامعه هستیم.

وی ضرورت همکاری همه مدیران دستگاه‌ها با قوه قضاییه در پاکسازی جامعه از آلودگی ها و مفاسد اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عاری شدن جامعه از آلودگی‌ها و مفاسد اقتصادی موجب تثبیت و تحکیم نظام و مایه دلگرمی مردم خواهد بود.

آیت الله نوری همدانی ضرورت حفظ وحدت در جامعه اسلامی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: برخی ها با مسائل حزبی و باندی موجب ایجاد چند دستگی در جامعه می شوند و چنین رفتارهایی به آرامش مردم لطمه می زند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/15990
اخبار مرتبط

نظرات شما