مدیرکل مدیریت بحران قم:

همه جاده های فرعی و اصلی استان قم باز است/مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

مدیرکل مدیریت بحران قم با اشاره به اینکه مردم قم در زمان‌های بحرانی همکاری خوبی با مسئولان با اشاره به اینکه مردم قم در زمان‌های بحرانی همکاری خوبی با مسئولان و مأموران دارند که جای تشکر دارد گفت: در حال حاضر همه جاده های فرعی و اصلی استان باز است.

محسن اروجی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: هفته گذشته در جاده های استان قم بارش برف وجود داشت که الحمدالله به خاطر آماده باشی که در سطح استان قم وجود داشت هیچ مشکل و حادثه ای ثبت نشده و در حال حاضر همه جاده های فرعی و اصلی استان باز است.

مدیرکل مدیریت بحران قم خاطرنشان کرد: حداقل تا دو روز آینده شرایط آرام جوی بر استان حاکم است ، بعد از آغاز فصل زمستان طرح زمستانی در استان قم اجرایی شده و ادامه دارد که بر اساس آن دستگاه های امدادی از جمله پلیس راه، راهداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری ها ، بخشداری ها و دهیاری ها در این طرح مشارکت می‌کنند و برای هر کدام وظایفی تعریف شده که بر اساس آن ستاد بحران اطلاعیه و اخطاریه صادر می کند.

اروجی ادامه داد: همه این دستگاه هایی که اعلام کردیم بعد از اعلام اخطاریه و اطلاعیه ها به صورت آماده باش درمی آیند در روزهای گذشته که بارش برف را در بخش هایی از قم مانند کهک، سلفچگان و خلجستان داشتیم با همکاری نیروهای امدادی، راهداری، بخشداری ها، اورژانس، آتش نشانی و شهرداری ها برف روبی ها در سطح جاده های استان انجام و با وجود بارش برف راه بسته ای در قم وجود نداشت.

وی تصریح کرد: از مردم قم می خواهیم در فصل زمستان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند مخصوصاً در روزهایی که از طرف ستاد بحران اعلام می شود، اگر شهروندان در روزهای برفی سفرهای ضروری دارند زنجیر چرخ همراه داشته باشند، خودرو سوخت کافی داشته باشد از طرفی از سیستم گرمایش خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: مردم قم در زمان های بحرانی همکاری خوبی با مسئولان و مأموران دارند که جای تشکر دارد، اما با همکاری بیشتر می توانند ما را در خدمات رسانی بهتر کمک کنند.

انتهای پیام/170
http://qomefarda.ir/15993
اخبار مرتبط

نظرات شما