آیت الله ممدوحی :

طرح معامله قرن ترامپ در حد همان رونمایی خواهد ماند/گستاخی صهیونیست ها پایان ندارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که طرح معامله قرن ترامپ در حد همان رونمایی خواهد ماند، گفت: گستاخی صهیونیست ها پایان ندارد.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به گستاخی اخیر رئیس جمهور آمریکا در حق ملت مظلوم فلسطین، اظهار داشت: این گونه رفتارها در واقع گاف های است که سیاست مداران غربی می دهند و از ابتدا هم این گونه توطئه ها را در سر داشتند.

وی ادامه داد: خواست رژیم صهیونیستی از همان ابتدا تسلط بر نهرین بوده است که در طی این سال ها نتوانسته ذره ای از این خاک را مال خود کند.

ممدوحی ابراز داشت: این گونه اظهارنظرها و تقسیم بندی هایی که صورت گرفته قابل اعتنا نیست اما با این حال اتحاد کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای منطقه در این زمینه ضروری است.

وی واکنش جمهوری اسلامی ایران را مهم و منطقی ارزیابی کرد و گفت: اولتیماتوم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر غیرقانونی بودن این اقدام و محکوم کردن آن نیز خود پیام روشنی به رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا بود چرا که جبهه مقاومت قطعا با این اقدام مقابله خواهد کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: بسیاری از کشورهای عربی نیز با این اقدام مخالفت کرده اند که نشان دهنده عمق فاجعه ای است که در صورت اجرایی شدن این معامله بر سر مردم فلسطین خواهد آمد.

وی بیان داشت: این ادعای ترامپ در رونمایی از معامله قرن در همان حد رونمایی خواهد ماند و مسلمانان جهان اجازه اجرایی شدن آن را نخواهند داد.

ممدوحی تاکید کرد: این خواسته های گستاخانه رژیم صهیونیستی از همان زمان آغاز اشغالگری آن ها بوده و تاکنون ادامه دارد اما این را باید بدانند جوانان انقلابی در محور مقاومت اجازه اجرایی شدن ان را نمی دهند.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/16131
اخبار مرتبط

نظرات شما