آغاز مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال با حضور نماینده قم از ٢٥ بهمن

رییس هیئت هندبال گفت: لیگ دسته اول هندبال کشور با حضور نماینده قم و ٥ تیم دیگر از روز ٢٥ بهمن ماه در امیدیه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین محمد خانی  عنوان کرد: مرحله دوم لیگ دسته اول هندبال با حضور سه تیم از منطقه جنوب و سه تیم از منطقه مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول را با کسب ٦ امتیاز گذراندیم و حال باید با انجام دو بازی با هر یک از نمایندگان منطقه جنوب امتیازات خود را افزایش بدهیم تا بهترین نتایج را بدست آوریم.

رییس هیئت هندبال ادامه داد: همچنین از مرحله اول منطقه مرکز تیم‌های پرواز اصفهان با ٤ امتیاز و وحدت کاشان با ٢ امتیاز به همراه نماینده قم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

محمدخانی با اشاره به موفقیت اخیر نوجوانان دختر در قهرمانی کشور اظهاز کرد: تیم هندبال نوجوانان دختر استان قم به مربی گری طاهره جهانبخش در حالی به مقام سوم رسیدند که شایستگی قهرمانی را داشتند.

وی افزود: این مسابقات طی سه مرحله برگزار شد که نماینده استان قم در مرحله اول و دوم با شکست تیم ها بهترین نتایج را کسب کرده بود اما در نیمه نهایی مرحله سوم مسابقات باز هم به تیم تهران برخورد کردند و در حالی که در دو رویارویی گذشته این تیم را شمست داده بودند این بازی را واگذار کردند و به رده بندی رفتند.

رییس هیئت هندبال استان قم ادامه داد: دختران هندبالیست استان قم در دیدار رده بندی موفق شدند سپاهان نماینده میزبان مسابقات را شکست بدهند و مقام سوم این مسابقات برسند.

وی در پایان تصریح کرد: تیم خردسالان هندبال استان نیز در مسابقات قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد موفق به کسب مقام دوم شدند.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16328
کلیدواژه: هندبال مربی وحدت
اخبار مرتبط

نظرات شما