فرودگاه ماهشهر، ویژه مدیران پروازی وزارت نفت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی گلمرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سانحه برای یکی از هواپیماهای فرودگاه ماهشهر حین فرود، گفت:‌ این حادثه به خیر گذشت، این در حالی است که در صحنه‌های این‌چنینی، هواپیماها دچار آتش‌سوزی شده و تلفات جانی و مالی گزافی را بر جای می‌گذارند. 

وی افزود: نجابت و ایمان مردم ماهشهر باعث شد که مشکلی در این فرودگاه به وجود نیاید،‌ این در حالی است که حجم زیادی از ثروت و صنایع در کارخانه‌ها و مراکز تولیدی و صنعتی در ماهشهر و پیرامون آن وجود دارد، اما مردم این منطقه در فقر، نداری و انبوهی از مشکلات زندگی می‌کنند. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرودگاه ماهشهر، اختصاصی و ویژه مدیران پروازی وزارت نفت است و خدمات این فرودگاه به مردم این منطقه به ندرت بوده و ناچیز است. 

گلمرادی خاطرنشان کرد: دولت باید برای اصلاح سبک مدیریت پروازی در ماهشهر که منجر به هدررفت مقادیر زیادی ثروت و سرمایه کشور می‌شود، اقدام کند، ضمن اینکه بخش عمده‌ای از نارضایتی‌های مردم مربوط به عدم حضور مدیران در محل فعالیت‌شان است و معمولاً مدیران پروازی هستند. 

وی گفت: مدیران پروازی معمولاً نمی‌توانند مسئولیت‌های اجتماعی خود را به خوبی ایفا کنند و به همین دلیل مشکلات زیادی را به وجود می آورند. 

وی از مدیران پروازی وزارت نفت در ماهشهر خواست حداقل به خاطر جانشان هم که شده، فرودگاه ماهشهر را اصلاح کنند. 

وی افزود: باند فرودگاه ماهشهر به هیچ وجه استاندارد نیست، اما با مشقت زیاد و ظرافت خاصی از این فرودگاه بهره‌برداری مسافری می‌شود، این در حالی است که این فرودگاه در کنار جاده قرار دارد. 

گلمرادی گفت: باید شرایط و زیرساخت های فرودگاه ماهشهر هر چه سریع‌تر اصلاح شود، این در حالی است که این فرودگاه محدویت جغرافیایی دارد. 

وی گفت: حادثه به وجود آمده در فرودگاه ماهشهر شاید تلنگری به وزارت نفت درباره چاره‌اندیشی و اصلاح این فرودگاه بوده است. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی وزارت نفت برای سلامت مدیران و کارمندانش بی‌تفاوت و بی‌خیال است، چه انتظاری است که حوادث این فرودگاه دامنگیر مردم ماهشهر نشود؟ 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16449
اخبار مرتبط

نظرات شما