اولادقباد: نباید زنان ظرفیت پنهان انتخابات پیش رو باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فریده اولادقباد، عضو لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس، عصر امروز(دوشنبه ۲۸ بهمن) در همایش انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان که توسط محمّدعلی وکیلی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، با اشاره به فرمایش امام‌خمینی(ره) مبنی بر اینکه زنان باید در مقدرات کشور اثرگذار باشند، گفت: زنان نباید ظرفیت پنهان این انتخابات باشند، بلکه باید در تعیین سرنوشت خود، حضور پررنگ داشته باشند.

اولادقباد ادامه داد: از زمانی که زنان مجلس دهم حضور پیدا کردند و فراکسیون زنان را تشکیل دادند، سعی کردند پیگیر مطالبات به‌حق زنان باشند.

وی مهمترین مصوبه مجلس را لایحه ششم توسعه دانست و گفت: در این برنامه، عدالت جنسیتی برای زنان و نیز تحکیم بنیان خانواده را تصویب کردیم. در برنامه پنجم، عدالت جنسیتی وجود نداشت.

اولادقباد با اشاره به برخی اقدامات فراکسیون بانوان مجلس گفت: مجلس دهم با ۱۷ خانم، یعنی شش درصد نمایندگان، لوایحی از قبیل حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را تصویب کرده است.

وی در ادامه گفت: متأسفانه نتوانستیم عملکرد فراکسیون امید را در رسانه ملی به اطلاع مردم برسانیم.

نماینده تهران با اشاره به ردصلاحیت علی مطهری و محمود صادقی گفت: متأسفم که جای فرزند تئوریسین انقلاب در انتخابات خالی است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16556
اخبار مرتبط

نظرات شما