آمار وزارت بهداشت از کرونا در کشور صحیح است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت:‌نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بررسی بیماری کرونا که بنا بود با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت برگزار شود به دلیل نشست اضطراری آقای وزیر بدون حضور وی و با حضور معاونین بهداشت و درمان این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود:‌در این نشست معاونین وزارت بهداشت گزارشاتی را از وضعیت کرونا در کشور ارائه کردند که در واقع آمار ارائه شده توسط آنها همان آماری بود که در نشست غیرعلنی به صحن مجلس ارائه شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: وزارت بهداشت صادقانه برای مقابله با بیماری کرونا در کشور فعالیت دارد و آمار ارائه شده توسط این وزارتخانه صحیح است و سایر مقامات و مسئولان از جمله همکار خود ما باید از ارائه آمارهای مختلف در این باره که مبنای دقیقی هم ندارد پرهیز کنند و مردم و همگان باید آمار وزارت بهداشت را مدنظر داشته باشند.

شهریاری خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفته اما سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها باید وزارت بهداشت را دراین مسیر یاری کنند. به عنوان مثال وزارت صنعت باید نسبت به تهیه ماسک و غیره اقدام و وزارت راه و شهرسازی نیز در فرودگاه‌ها کنترل‌های لازم را داشته باشد و یا در سطح شهر متروها باید با پاکسازی از هر گونه آلودگی اقدامات لازم را برای مقابله با این بیماری صورت گیرد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16757
اخبار مرتبط

نظرات شما