کشورهای امن برای سفر نوروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  نوروز نزدیک است و خانواده ها اغلب در این زمان برای سفر عید و تعطیلات آن برنامه ریزی می کنند. آن ها به دنبال شهر یا کشوری خوش آب و هوا هستند و همین طور سفری که به اندازه کافی لذت بخش ولی در عین حال مقرون به صرفه باشد. نکته حائز اهمیت این است در سال جاری با توجه به شرایط بیماری کرونا و شیوع آن در بسیاری از کشورها دغدغه اصلی پیدا کردن کشوری امن برای سفر است تا هم از جو روانی و هم از فضای بیماری دور شوند. شهرها و کشورهای آسیای شرقی کمی نگران کننده به نظر می رسند و تقریبا کمتر کسی قصد دارد به آن ها سفر کند اما بر عکس کشورهایی مانند ترکیه، امارات و عمان همچنان برای سفر نوروزی امن هستند. ترکیه شهرهای دیدنی بسیاری دارد و در طول سال همیشه پذیرای گردشگران بوده است و لبا توجه به این که کرونا هنوز به این کشور نرسیده می تواند مقصدی امن برای سفر نوروزی باشد. تورهای نوروزی به اغلب شهرهای ترکیه برگزار می شوند و اطلاعات کامل آن را می توانید در سایت گردشگری سلام پرواز بررسی کنید. امارات و خصوصا توریستی ترین شهر آن یعنی دبی از جمله مناطقی هستند که این ویروس همچنان به آن ها راه پیدا نکرده است. اصلی ترین دلیل این موضوع را گرمای شهر دبی می دانند. چون گفته می شود ویروس در هوای گرم عمر زیادی ندارد. این سایت به طور مستقیم مجری تورهای خارجی به بسیاری از مقاصد مختلف جهان است و از این رو می توان مطمئن شد که قیمت ها و اطلاعات دقیقی را در مورد این مقاصد در اختیارتان بگذارد.

هوای گرم دبی بهترین موقعیت برای سفر نوروزی
دبی شهری لوکس و مدرن است و همیشه از بهترین امکانات برخوردار بوده است. در این شرایط نیز دبی و به طور کلی امارات تجهیزات و امکانات عالی برای جلوگیری از ویروس و همین طور عدم ورود گردشگران مبتلا دارد. گرمای دبی مهم ترین عامل برای عدم این ویروس بوده است و طبق گفته ها ویروس در هوای گرم عمر بسیار کوتاهی دارد. بنابراین به جرات می توان گفت دبی جز امن ترین شهرها است و در سفر به آن خیالتان باید کاملا راحت باشد. به همین دلیل است که همچنان آژانس های گردشگری بزرگ تورهای خود را کنسل نکرده اند. برای مشاهده لیست قیمت تور دبی به همراه جزئیات و خرید از طریق سلام پرواز تنها کافیست به سایت اصلی این آژانس مراجعه کرده و در قسمت تورهای نوروزی تور دبی را انتخاب کنید.


تور استانبول نوروز شهری ایمن برای سفر
سال ها است استانبول به عنوان برترین مقاصد گردشگری شناخته شده است و در سراسر دنیا مردم برای دیدن تاریخ و فرهنگ این شهر به ترکیه سفر می کنند. طبیعی است که با توجه به اتفاقات پیش آمده سفر کردن کمی نگران کننده به نظر می رسد. اما باید در نظر داشته باشید که هنوز ویروس جدید وارد ترکیه نشده است و این شهر مانند دبی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. تا چندی پیش قبل از ورود تنها از گردشگران تست گرفته می شد اما ظاهرا مرزهای هوایی و زمینی به این کشور بسته شده است. ممکن است بپرسید در این شرایط چطور تورهای نوروزی همچنان باز هستندو نکته قابل توجه این است که ویروس با گرم شدن هوا زودتر از بین می برد و شیوعش محدود می شود. به همین دلیل به احتمال زیاد سفرهای نوروزی و تورها به شهرها و کشورهایی که تا کنون موردی از کرونا در آن ها دیده نشده همچنان پابرجا خواهد بود. بنابراین اگر تور نوروز استانبول را برای تعطیلات عید در نظر گرفته ای بهتر است برای کنسل کردن آن تعجیل نکنید و کمی صبر کنید. چون حتی ویروس در داخل کشور نیز به حالت کنترل شده در آمده و بنابراین منطقی تر این است کمی زمان بدهیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد و بعد تصمیم بگیریم.


چرا آنتالیا را برای نوروز انتخاب کنیم؟
همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ترکیه شهرهای دیدنی بسیاری دارد و شهرهایی مانند استانبول و آنتالیا، کوش آداسی تقریبا از پرطرفدار ترین آن ها است اما چرا از بین تمام شهرهای ترکیه باید به سراغ آنتالیا برویم؟ آنتالیا جز شهرهایی است که در طول سال هوای معتدل و مطلوبی دارد و حتی در زمستان ها نیز از سرمای طاقت فرسا خبری نیست. با توجه به شرایط کنونی که گفته می شود با گرم شدن هوا شیوع ویروس کرونا کاهش می یابد، منطقی ترین راه سفر به شهرهای گرم تر است. تور نوروز آنتالیا می تواند یکی از این بهترین انتخاب ها باشد. سفری به شهری دیدنی با جاذبه های زیبا و تاریخی و در عین حال هوایی مطبوع. در این سفر هم می توانید با اطمینان خاطر در شهری که تاکنون ویروس به آن راه پیدا نکرده، از سفر خود لذت ببرید.
در نهایت لازم است یادآوری کنم که بیش تر از ویروس کرونا، استرس ناشی از آن شیوع پیدا کرده و همین نیز می تواند عامل مهمی برای ضعف سیستم ایمنی بدن باشد. بنابراین با رعایت نکات ایمنی و تقویت سلامتی بدنتان قطعا از هر ویروس و آلودگی دور خواهید بود.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/16856
اخبار مرتبط

نظرات شما