چلسی - لیورپول / تقابلی جذاب این بار در جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،رقابت‌های فوتبال در قاره سبز امروز هم پیگیری می‌شود و چند دیدار به نسبت مهم در کشور‌های مختلف دنبال می‌شود، البته این روز‌ها برخی مسابقات فوتبال هم در قاره اروپا تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و برگزاری مسابقات را با مشکل مواجه کرده است.  

جام حذفی انگلیس 

رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های فوتبال لیورپول و چلسی به مصاف یکدیگر می‌روند، این بازی برای ۲ تیم از اهمیت بالایی برخودار است و هر ۲ کار بسیار سختی در پیش دارند، شاگردان یورگن کلوپ این روز‌ها تیم نخست جدول لیگ جزیره هستند و شانس بالایی برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند و امیدوارند تا در رقابت‌های جام حذفی هم بدرخشند و جام را بالای سر ببرند.  

چلسی در طرف مقابل شرایط چندان خوبی در رقابت‌های لیگ جزیره ندارد و این روز‌ها با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، شاگردان لمپارد بر خلاف لیورپولی‌ها که امسال توانسته اند شرایط بسیار فوق العاده‌ای را رقم بزنند خیلی خوب نبودند و در لیگ قهرمانان اروپا هم شانس چندانی ندارند، بنابراین تنها امید آن‌ها برای کسب جام در رقابت‌های این فصل همین رقابت‌های جام حذفی است، این بازی قطعا به دلیل شرایط خاصی که دارد به سادگی قابل پیش بینی نخواهد بود.  

7  صبح

۲ تیم سابقه رویارویی‌های زیادی در سال‌های گذشته دارند، اما در ۲۶ مصاف قبلی ۲ تیم،   سهم قرمز‌های مرسی ساید ۹ برد، آبی پوشان لندنی ۸ برد و تساوی ۲ تیم هم ۹ بازی بوده است. همین مسئله نشان می‌دهد که ۲ تیم همواره نمایش نزدیکی داشته اند و نتیجه بازی به سادگی قابل پیش بینی نیست، آخرین بازی ۲ تیم هم که چندی پیش در رقابت‌های لیگ جزیره انجام شد با نتیجه ۲ -۱ به سود چلسی به پایان رسید. این دیدار امشب از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران دنبال خواهد شد.

رقابت‌های جام حذفی انگلیس همان طور که پیش‌تر گفته شد به غیر از دیدار چلسی - لیورپول شاهد انجام ۲ بازی دیگر میان تیم‌های فوتبال وست برومویچ - نیوکاسل و ردینگ - شفیلد یونایتد خواهد بود که هر ۲ دیدار از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.  

جام حذفی آلمان 

رقابت‌های جام حذفی آلمان هم امشب شاهد برگزاری ۲ بازی خواهد بود، در نخستین دیدار امروز که از ساعت ۲۱ انجام می‌شود ساربروکن - دوسلدورف به مصاف یکدیگر می‌روند و در دیگر بازی هم تیم‌های شالکه و بایرن مونیخ از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.  

چلسی - لیورپول / تقابلی جذاب این بار در جام حذفی / کار نه چندان سخت بایرن مونیخ برابر شالکه

باواریایی‌ها این روز‌ها شرایط بسیار خوبی در لیگ قهرمانان اروپا و بوندس لیگا دارند و کسب ۲ گانه و یا حتی ۳ گانه از آن‌ها در این فصل خیلی دور از ذهن نیست، شالکه در طرف مقابل شرایط متفاوتی دارد و در بوندس لیگا با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد، با این حال جایگاه و عملکرد ۲ تیم در رویدادی دیگر خیلی ملاک نیست و جام حذفی همواره شرایط و مسائل خاص خود را دارد.  

تقابل ۲ تیم در سال‌های گذشته بیشتر به سود بایرنی‌ها بوده و حاصل ۲۶ بازی قبلی آن‌ها ۲۰ برد برای بایرن مونیخ، ۳ برد برای شالکه و ۳ تساوی داشته است.  




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17059
اخبار مرتبط

نظرات شما