عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

جهش تولید ضامن بقا و پیشرفت نظام در همه عرصه‌ها است

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که تولید نقش بسزایی در پیشرفت کشور دارد، گفت: جهش تولید ضامن بقا و پیشرفت نظام در همه عرصه‌ها است.

آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب در سال‌های اخیر مرتب چه در نام‌گذاری سال‌ها و جه در بیانات حکیمانه خودشان بر روی اقتصاد مقاومتی و تولید تأکید فراوانی دارند که باید به این تأکیدات ایشان توجه ویژه‌ای و کاملی از سوی مسئولان داده شود.

 وی افزود: ایشان درواقع بابیان راهکارهای اساسی که در سال‌های اخیر روی رونق و جهش تولید بوده است به مسئولان و دولت‌مردان می‌فهماند که قدرت و توان خودشان را بر روی چه چیزی متمرکز کنند.

توکل ادامه داد: جهش تولید بیکاری را از بین می‌برد و همین موضوع می‌تواند کشور را در بسیاری از جنبه‌ها به موفقیت برساند.

وی بیکاری را بزرگ‌ترین خطر برای کشور دانست و بیان داشت: دشمنان نظام نیز در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های زیاد به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند و به همین علت است که رهبر انقلاب با درک عمیق از این خواست دشمن بر روی توانایی داخلی تأکید می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جهش تولید درواقع به کار انداختن چرخه‌ای اقتصاد کشور با اتکای به درون است که باید بیش‌ازپیش تقویت شود.

وی به جوانان نخبه و انقلابی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: کشور ما بحمدالله دارای جوان‌های فعال و نخبه فراوانی است که اگر به این جوان‌ها بها بدهیم و بستر را آماده کنیم دیگر به کشورهای خارجی نیاز نداشته و می‌توانیم صادرکننده نیز باشیم.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/17667
اخبار مرتبط

نظرات شما