مدیر نقاهتگاه یاوران مهدی سپاه قم خبر داد:

پذیرش 150 نفر در نقاهتگاه یاوران مهدی سپاه قم / حمایت‌های گسترده خیرین از نقاهتگاه

مدیر نقاهتگاه یاوران مهدی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم گفت: تاکنون 150 نفر در نقاهتگاه یاوران مهدی سپاه قم پذیرش‌شده‌اند که تعدادی از آن‌ها با بهبودی کامل ترخیص شده‌اند.

ابوالفضل قدیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، که در نقاهتگاه یاوران مهدی سپاه قم انجام شد، اظهار داشت: نقاهتگاه یاوران مهدی از 17 اسفندماه کار خود را شروع کرد و تا به امروز در حال خدمت‌رسانی به بیماران است.

وی ادامه داد: ظرفیت این مجموعه 800 تخت بستری در دو بخش آقایان و خانم‌ها است که مراحل پس از بیماری را در این مرکز طی می‌کنند.

قدیری افزود: افرادی که دچار بیماری کرونا شده‌اند و بعدازاین که مدتی را در مراکز درمانی سپری می‌کنند برای ادامه درمان به این محل منتقل می‌شوند که بر اساس طول دوره درمان که با نظر پزشک مقیم است، مراقبت از آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: میانگین مدت حضور 14 روز است اما امکان دارد به دلیل روند بهبود یافتن بیماران بیشتر هم بشود.

قدیری تأکید کرد: علاوه بر کادر درمانی که شامل پزشک و پرستار می‌شود، تعدادی از بسیجیان برادر و خواهر به‌صورت داوطلب و در قالب خادمین شهدا در حال خدمت‌رسانی هستند

وی افزود: این نقاهتگاه با مسئولیت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم و بر اساس تصمیمی که در ستاد مبارزه با کرونا در استان گرفته شد، فعال‌شده و هم‌اکنون نیز دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر با این مرکز در حال همکاری هستند.

مدیر نقاهتگاه یاوران مهدی تصریح کرد: خدمات و امکانات پشتیبانی که در این مرکز موردنیاز است توسط سپاه قم، دانشگاه علوم پزشکی و مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 150 نفر پذیرش داشتیم که تعدادی از عزیزان با نظر پزشک ترخیص شده‌اند اما روزانه نیز شاهد ورود بیماران بهبودیافته به مرکز هستیم.

قدیری ضمن دعوت از مردم برای ماندن در خانه اظهار داشت: بهترین و بزرگ‌ترین کمکی که می‌توانیم در قطع کردن ویروس کرونا بکتیم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که روزانه از سوی وزارت بهداشت به مردم اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این عدم تردد در مکان‌های شلوغ و موکول کردن خریدهای غیرضروری به زمان‌های دیگر ازجمله اقداماتی که مردم می‌توانند در مبارزه با این ویروس انجام دهند.

قدیری خاطرنشان کرد: از صمیم دل قدردان زحمات کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و نیروهای بسیجی هستیم که با اخلاص تمام در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند و واقعاً باید از خیرین استان که ما در یاری‌رساندن به بیماران کمک می‌کنند، تشکر ویژه داشته باشیم.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/17693
اخبار مرتبط

نظرات شما