آیت‌الله ممدوحی:

نقش دولت در تحقق شعار سال بیش از سایر قوا است / خطاب اصلی رهبری، دولت است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که خطاب اصلی رهبری دولت است، گفت: نقش دولت در تحقق شعار سال بیش از سایر قوا است.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بارها بر روی تولید داخل و اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند که نشان‌دهنده اهمیت اقتصاد درون‌زا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه‌ای بر روی تولید دارند و مخاطب اصلی ایشان دولت است.

آیت‌الله ممدوحی افزود: دولت درزمینهٔ رشد تولید و افزایش توان واحدهای تولیدی نقش زیادی دارد و باید در این زمینه با تمام توان وارد شود.

وی بر ضرورت ایجاد مشوق‌های تشویقی برای تولیدکنندگان تأکید کرد و گفت: در برخی از زمان سرمایه‌گذاران نیاز به مبالغ حمایتی در قالب وام و سایر تسهیلات نیاز دارند که تنها دولت توان تأمین آن را دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردم را حلقه دیگر شعار سال دانست و بیان داشت: مردم نیز در این زمینه نقش بسیار زیادی دارند چراکه با خرید کالای ایرانی درواقع به اشتغال خود و فرزندان این مرزوبوم کمک کرده‌اند.

وی افزود: درواقع باید کالاهایی مورداحتیاج در کشور خودمان تولید شود و مردم نیز با انتخاب و خرید این کالاهایی که قطعاً باید باکیفیت باشد به جهش و رشد تولید در کشور کمک شایانی می‌کنند.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/17726
اخبار مرتبط

نظرات شما