قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:

بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم هفته اول اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با رفع نواقص بخش‌های مختلف و نصب تجهیزات مورد نیاز، بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابه امیرالمومنین (ع) هفته اول اردیبهشت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی ابرازه در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته برق بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم وصل شد.

وی افزود: امروز حدود 250 کنسول اکسیژن از اصفهان بارگیری شد و قرار است امشب به دستمان برسد تا در اتاق‌ها و بخش‌های اورژانس نصب شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در صدد بودیم تا بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم در هفته اول فروردین به بهره برداری برسد اما با توجه به نحوه فعالیت شرکت‌های تولید تجهیزات بیمارستانی در شرایط امروز کشور، برخی از تجهیزات به دستمان نرسید و افتتاح این بیمارستان به تعویق افتاد.

ابرازه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز با پیگیری مسئولان استان خریداری و مشکلات پیش روی این بیمارستان برای تجهیز و بهره برداری رفع شد.

به گزارش تسنیم، کلنگ احداث بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم در سال 94 با 21 هزار مترمربع زیربنا به زمین زده شد و در 9 طبقه و مجهز به فرودگاه بالگرد بر روی پشت بام برای انتقال مصدومان ساخته شده است.

این بیمارستان دارای بخش های: زنان، اعصاب و روان، جراحی، اطفال، ارتوپد، گوش، حلق و بینی، چشم و واحدهای پاراکلینیکی از جمله تصویر برداری، سی تی اسکن و آزمایشگاه و داروخانه است که با افتتاح آن 220 تخت به بخش درمان قم اضافه می‌شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17966
اخبار مرتبط

نظرات شما