تعطیلی مراکز آموزشی قم تا بیستم فروردین تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این اطلاعیه آمده است: مهدهای کودک، مدارس ،دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مراکز حوزوی قم تا بیستم فروردین‌ماه تعطیل خواهند بود.

در ادامه این اطلاعیه که باهدف اجرای دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا صادرشده، آمده است: طبق بخشنامه ۱۲۳۵ مورخ ۹۹/۰۱/۰۵سازمان اداری و استخدامی کشور  مبنی بر ارائه خدمات به مردم با حداکثر یک‌سوم نیروها تا بیستم فروردین‌ماه تمدید شد.

این اطلاعیه ادامه داده است:  فعالیت و تعطیلی اصناف مطابق دستورالعمل‌های طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین‌ماه همانند هفته گذشته تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت روز جمعه، اعلام کرد: تاکنون ۵۳ هزار و۱۸۳ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۲۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی‌شده براثر این بیماری به ۵۳ هزار و ۱۸۳ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر از بیماران بهبودیافته و ترخیص شده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/17998
اخبار مرتبط

نظرات شما