جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم

اجرای طرح "سلامت" با هدف برخورد با کانون اجتماعات غیر ضروری در سطح شهر

حجت الاسلام والمسلمین تحریری از اجرای طرح "سلامت" با هدف برخورد با کانون اجتماعات غیر ضروری در سطح شهر خبر داد و گفت:طی روزهای گذشته با اجرای این طرح ۳۸خودرو توقیف و۱۶۵خودرو جریمه شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در پی اعلام نارضایتی شهروندان گرامی از ترددهای غیرضروری و اقدامات هنجارشکنانه برخی افراد در مناطقی از قم جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم از اجرای طرح "سلامت" با هدف برخورد با کانون اجتماعات غیرضروری در سطح شهر خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین تحریری افزود: این طرح هر شب با حضور عوامل اجرایی قرارگاه ،نیروی انتظامی ،راهور و نیروهای معاونت عملیات سپاه در نقاط پر تردد شهر اجرا شده و طی آن‌ با خودروهایی که اقدام به تردد غیر ضروری و ایجاد مزاحمت برای ساکنین این مناطق نمایند برخورد جدی خواهد شد.

 لازم به ذکر است طی روزهای گذشته تعداد "۳۸خودرو توقیف" و "۱۶۵خودرو جریمه" شده اند؛ همچنین برای ۱۰نفر از برهم زنندگان نظم عمومی پرونده قضایی تشکیل شده است.

 شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع  هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره 09333633251  با قرارگاه دادسرای قم درمیان بگذارند.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18073
اخبار مرتبط

نظرات شما