بیان حقیقت، سبب برکناری دکتر عادلی شد؛

دکتر عادلی از قم و نظام دفاع کرد، برکنار شد + ویدئو

رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی که تا پیش از این، مکررا «قم» را عامل شیوع کرونا در ایران معرفی می‌کردند؛ با انتشار اظهارات دکتر عادلی، ضد ادعاهای قبلی خودشان، مطلب منتشر کردند. جای سوال و تعجب است که چرا به جای تقدیر و تکریم از تعهد دکتر عادلی، ایشان را برکنار می کنند!؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به دنبال مصاحبه دکتر «سیدحسن عادلی» فوق تخصص بیماری های ریه، با برنامه اینترنتی «به وقت قم» و تقدیر از عملکرد پزشکان قمی در قبال شناسایی اولین فوتی ویروس کرونا در کشور، ایشان روز گذشته طی حکمی از سرپرستی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم برکنار شدند.

دکتر عادلی با حضور در آن برنامه اینترنتی ضمن بیان فرایند شناسایی ویروس کووید-19 در کشور گفت: "ما در سی‌ام بهمن ماه، موارد مشکوک به کرونا را آزمایش کردیم و به تشخیص رسیدیم. در صورتی که استانهای دیگر نیز بر خلاف پروتکل های وزارت بهداشت، از موارد مشکوک آزمایش می‌گرفتند، یقینا به عفونت کروناویروس می‌رسیدند".

بنا بر اخبار موجود و منتشر در خبرگزاری‌های رسمی کشور، پیش از سی‌ام بهمن ماه و اثبات اولین فوتی بر اثر بیماری کووید-19 در قم، موارد مشکوک متعددی از ابتلای به این ویروس در دیگر شهرهای کشور گزارش شده بود. با انتشار اولین فوتی در شهر قم، به یک باره موجی از تبلیغات سوء و منفی علیه قم شکل گرفت و این تبلیغات بیش از آن که علیه یک جغرافیای محدود و صرف شهر قم باشد؛ هویت دینی و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود.

 

هویتی که در دین، مکتب تشیع، انقلاب اسلامی، مرجعیت و روحانیت معزز تعریف شده و ادعاها و شایعه‌سازی‌های بی حد و حصر دشمنان در ایام شیوع کرونا پیرامون قم، مستولی این موضوع است. دکتر عادلی با بیان واقعیت‌ها در برنامه «به وقت قم» در خصوص مبدا شیوع کرونا، علاوه بر بازتاب تعهد و دلسوزی کادر پزشکی و درمانی قم، در قامت دفاع از مکتب تشیع، حیثیت نظام و ایدئولوژی انقلاب اسلامی درآمد.

رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی که تا پیش از این، مکررا «قم» را عامل شیوع کرونا در ایران معرفی می‌کردند؛ با انتشار اظهارات دکتر عادلی، ضد ادعاهای قبلی خودشان، مطلب منتشر کردند. به عبارتی دکتر عادلی با این حرفها یک توطئه بزرگ علیه نهادهای دینی را خنثی کرد؛ لذا جای سوال و تعجب است که چرا به جای تقدیر و تکریم از تعهد دکتر عادلی، ایشان را برکنار می کنند!؟

صداقت و حمایت دکتر سید حسن عادلی از قم و هویت انقلاب اسلامی در ذهن مردم قم و ایران فراموش نخواهد شد و در تاریخ می ماند که اگر پزشکان قمی این ویروس منحوس را شناسایی و اعلام نمی کردند چه خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد می شد.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/18285
اخبار مرتبط

نظرات شما