معرفی نفرات برتر مسابقات مجازی پومسه

رئیس هیات تکواندو استان قم از برگزاری مسابقات مجازی پومسه دختران با شعار «با ورزش در خانه کرونا را شکست می‌دهیم» و معرفی نفرات برتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد جمشیدی  اظهار کرد: هیات تکواندو همانند فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی برنامه‌های متنوعی در زمینه مقابله با کرونا اجرا کرد که یکی از آنها برگزاری مسابقات مجازی پومسه با شعار «با ورزش در خانه کرونا را شکست می‌دهیم» بود و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی با اشاره به نتایج مسابقات پومسه مجازی هیات تکواندو استان قم، افزود: سه نفر برتر و منتخب داوران در رده کمربند زرد به ترتیب حنانه ترجیح، نازنین‌رقیه احمدی و هستی محمدی هستند که جوایز نقدی به آنها تعلق گرفت، ضمن اینکه دو نفر دیگر از شرکت‌کنندگان نیز از طریق رای اعضاء حاضر در کانال فضای مجازی هیات انتخاب می‌شوند.

رئیس هیات تکواندو استان قم از اجرای یک برنامه فرهنگی در این هیات خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی به وجود آمده در کشور به علت شیوع ویروس کرونا، بسیاری از خانواده تکواندوکاران نیازمند کمک و یاری هستند و برای این منظور پیشکسوتان، مربیان، داوران، تکواندوکاران و جمعی از خانواده‌ این عزیزان در پویش  «دست‌های خدایی» شرکت کرده و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به هیات ارسال کردند.

وی در ادامه به حضور مربیان تکواندو قم در دوره دانش‌افزایی این رشته زیر نظر فدراسیون اشاره و ابراز کرد: در فدراسیون تکواندو برای برگزاری چهارمین سمینار بین‌المللی تکواندو با موضوع صلح و سلامت نیز برنامه‌ریزی شده و علاقمندان برای ارسال مقالات خود تا روز 31 خرداد ماه فرصت دارند.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: با توجه به تعویق بازی‌های المپیک فرصت بسیار خوبی در اختیار تکواندوکاران کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور موفق در این بازی‌ها قرار گرفت اما مسابقات برون‌مرزی دیگر پیش‌روی ملی‌پوشان این رشته قرار دارد که امیدوارم در سال جاری از قم نیز نماینده در تیم‌های ملی داشته باشیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/19053
اخبار مرتبط

نظرات شما