رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم:

سامانه 137 چشم و گوش شهرداری است / مشکلات مردم باید در کمترین زمان برطرف شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که سامانه 137 چشم و گوش شهرداری است، گفت: مشکلات مردم باید در کمترین زمان برطرف شود.

 سید مجتبی سبحانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که خدمت‌رسانی به‌موقع و سریع به شهروندان وظیفه‌ اصلی شهرداری است، اظهار داشت: این سامانه موظف است که شکایات مردمی را ثبت کرده و  در اسرع وقت به قسمت مربوطه ارجاع دهد.

وی ادامه داد: گزارش‌هایی که ماهانه از این سامانه گرفته می‌شود میزان عملکرد مناطق و بخش‌های مختلف شهرداری را مشخص می‌کند و هر بخشی که کار را به‌درستی انجام نداده باشد، نمره منفی می‌گیرد.

سبحانی تأکید کرد: شهروندان نیز باید برخی مسائل را در نظر بگیرند به‌عنوان‌مثال برخی از تماس‌ها و گلایه‌هایی که می‌شود درزمینهٔ جمع‌آوری زباله است و برخی از شهروندان گلایه دارند که چرا زباله ما در ساعات صبح جمع‌آوری نشده درحالی‌که شهرداری ساعت 9 شب را برای جمع‌آوری زباله معین کرده و شهروندان باید در این ساعت‌ها زباله خود را بیرون از خانه قرار دهند.

وی تصریح کرد: به‌هرحال بخش‌های مختلف شهرداری آماده دریافت شکایت‌های شهروندان و پیگیری آن‌ها هستند و علاوه بر کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم نیز درصورتی‌که موضوعی باشد، پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/19390
اخبار مرتبط

نظرات شما