پلمب40 واحد قهوه‌خانه و قلیان‌سرا از ابتدای شیوع کرونا در قم

فرماندار قم با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به دلیل بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی، با جان مردم بازی کنند، گفت: 40 واحد قهوه‌خانه و قلیان‌سرا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قم پلمب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگاران بااشاره به نظارت بر پروتکل های بهداشتی در اصناف، اظهار داشت: توجه به حفظ جان مردم توسط صنوف دارای اهمیت زیادی است و نظارت‌های زیادی در جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
وی ادامه داد: یکی مراکزی که با جان مردم بسیار درگیر است قلیان سراها می باشد که در نظارت بر این مراکز بیشتر است.
فرماندار قم بیان داشت: در برخی موارد قلیان سراها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضوابط در پیشگیری از کرونا، مشکلاتی را ایجاد می‌کنند که باید در ابتدا تذکرات لازم ارائه‌شده و در مراحل بعدی برخورد قانونی شود.
وی اضافه کرد: بی‌توجهی قلیان سراها به رعایت بهداشت، خطرناک است و می‌تواند موجب شیوع ویروس کرونا شود و در برخی موارد جان مردم را به مخاطره بیندازد.
حیدری با اشاره به اینکه قهوه خانه های سنتی مشکلی در رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند، گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 40 واحد قهوه‌خانه و قلیان‌سرا از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قم پلمب شد و تعدادی از قهوه‌خانه‌ها نیز تذکراتی دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: استاندار تاکید دارند که در این زمینه، زندگی و معیشت صنوف را در نظر بگیریم و منطقی عمل کنیم ولی  در برابر بی‌مبالاتی در برابر سلامت مردم نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم.
فرماندار قم با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به دلیل بی‌توجهی به ضوابط بهداشتی، با جان مردم بازی کنند، تاکید کرد: قم دارای جایگاه بسیار مهمی است و انتظار می‌رود سرآمد کشور در همه عرصه‌ها به‌ویژه در مقابله با کرونا باشد.
وی در خاتمه ابراز داشت: از مردم درخواست داریم در خصوص بی توجهی صنوف به رعایت پروتکل های بهداشتی را گزارش دهند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/19842
اخبار مرتبط

نظرات شما