امیرآبادی در گفتگو با قم فردا:

هیئت‌رئیسه مجلس با جدیت تحقق کامل قول‌های رئیس مجلس در سفر به خوزستان را پیگیری می‌کند/ مجلس در میدان عمل حاضر است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که مجلس در میدان عمل حاضر است، گفت: هیئت‌رئیسه مجلس با جدیت تحقق کامل قول‌های رئیس مجلس در سفر به خوزستان را پیگیری می‌کند.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان اظهار داشت: حضور آقای قالیباف در استان خوزستان نشان می‌دهد که مجلس یازدهم در میدان عمل حاضر است و از نزدیک در جریان مشکلات کشور قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی قول‌هایی که رئیس مجلس در سفر به خوزستان داده‌اند را با استفاده از تمام ظرفیت مجلس به‌خصوص در بودجه سال 1400 و برنامه هفتم توسعه دنبال می‌کند تا محقق شود.
امیرآبادی افزود: قطعاً در نهایی شدن این قول‌ها نمایندگان محترم مجلس و به‌خصوص نمایندگان خوزستان اهتمام ویژه‌ای خواهند داشت.
وی بیان داشت: قطعاً کشور یک سری مقدوراتی دارد که نمی‌شود همه مشکلات را یکجا حل کرد و یک سری از مشکلات نیاز به فرایندی دارند که باید طی شود اما مجلس می‌تواند اولویت‌بندی کند و حضور رئیس مجلس در حوزه‌های انتخابیه می‌تواند در خصوص اولویت‌بندی‌ها به مجلس و کمیسیون‌های تخصصی کمک کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعدادی از روسای کمیسیون‌ها نیز همراه رئیس مجلس بودند که می‌توانند از نزدیک در جریان کار قرار بگیرند.
 وی با حمایت از این اقدام رئیس مجلس تأکید کرد: در برخی مواقع شاهد هستیم که وجود ناهماهنگی‌ها بین دستگاه‌ها باعث می‌شود که برخی از پروژه‌ها به تأخیر بیفتد و همین حضور رئیس مجلس در یک استان می‌تواند هماهنگی‌ها را بیشتر کند و در ادامه مجلس می‌تواند از جایگاه نظارتی خود این موارد را پیگیری کند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/20039
اخبار مرتبط

نظرات شما