معاون آموزشی جامعه المصطفی :

پنج هزار کلاس آنلاین در هفته در جامعه المصطفی برگزار می شود

معاون آموزشی جامعه المصطفی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید با سخنرانی آیت الله نوری همدانی، گفت: با تعطیلی کلاس های درس حضوری، جامعه المصطفی 5هزار کلاس درس آنلاین و برخط را در هفته برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام دکتر جزائری ظهر امروز در نشست خبری جامعه المصطفی که به مناسبت شروع سال جدید تحصیلی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 120 ملیت در 250رشته گرایش تحصیلی کارشناسی تا دکترا و سطوح حوزوی یک تا پنج آموزش و تحصیل می کنند.
وی ادامه داد:جمعی از دانش پژوهان در داخل و جمعی هم در مراکز جامعه المصطفی در خارج از کشور در حال تحصیل هستند.
معاون آموزشی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه صدها هیئت علمی، استاد همکار و استاد مدعو در اینجا تدریس می کنند، گفت: بر اساس طرح تحول رشته های علمی جامعه المصطفی در 6محور اساسی تقسیم بندی می شود.
وی اضافه کرد: شش محور فقه و اصول، محور قرآن و حدیث، محور حکمت فلسفه و عرفان، محور تاریخ و سیره، محور زبان و فرهنگ و محور علوم انسانی در جامعه المصطفی تقسیم بندی شده است.
حجت الاسلام جزائری با اشاره به اینکه جامعه المصطفی در زبان های ژاپنی، چینی، کره ای، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، عربی، فارسی دانشجو دارد، گفت: آموزش های المصطفی در دو قالب بلند مدت و کوتاه مدت است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات جامعه المصطفی نحوه برخورد با پدیده کرونا است چرا که المصطفی از 5اسفند ماه سال گذشته کلیه کلاس های اموزشی خود را از حضوری به برخط و آنلاین تبدیل کرد و حدود 5هزار کلاس در هفته به صورت آنلاین و برخط ارائه کرده است.
معاون آموزشی جامعه المصطفی با اشاره به افتتاحیه سال جدید تحصیلی با سخنرانی آیت الله نوری همدانی به صورت آنلاین آغاز خواهد شد:گفت: با توجه به شرایط سال جدید کلاس های آنلاین و حدود یک هزار دانشجو پذیرش شده است.
وی ابراز داشت: بخش اندکی از کلاس ها به ویژه مقطع دکترا که فقط چند دانشجو دارد در صورتی که واحد اموزشی بتواند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کند به صورت حضوری برگزار خواهد شد در غیر اینصورت باید آنلاین برگزار شود.
حجت الاسلام جزائری با اشاره به اینکه روزانه 900کلاس به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این کلاس ها ممکن است در برخی از روزها بیشتر از این تعداد هم باشد.
وی عنوان داشت:در این ایام کرونا بیش از هزار بسته غذایی و بسته بهداشتی بین طلاب جامعه المصطفی و خانواده های نیازمند توزیع شده است.
معاون آموزشی جامعه المصطفی ابراز داشت: جامعه علمی المصطفی به حدی از بلوغ رسیده است که ده ها رشته در دکتر را ارائه داده است که برخی از این رشته برای اولین بار است که ارائه می شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20126
اخبار مرتبط

نظرات شما