تقویت رسانه‌های قم را با تربیت نیروی انسانی متخصص دنبال می‌کنیم

مسئول بسیج رسانه قم گفت: برای تقویت بیش‌ازپیش رسانه‌های استان نیازمند تربیت نیروهای متخصص و متعهد در ابعاد مختلف فعالیت‌های رسانه‌ای هستیم و به همین دلیل این موضوع به جد در دستور کار بسیج رسانه قم قرار گرفته‌است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مهدی تاجیک روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: در همین رابطه دوره‌های آموزش خبرنگاری را برای تقویت نیروی انسانی رسانه‌های قم برگزار می‌کنیم و تلاش داریم رسانه‌های استان در بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در سطح کشور الگو باشند همان‌طور که موقعیت ویژه قم در ابعاد مختلف خبری و رسانه‌ای چنین اقتضایی دارد.

وی بیان کرد:‌ دوره‌های آموزش خبرنگاری توسط بسیج رسانه استان در سال‌ جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی و نیمه حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و ۴۰ تن به‌صورت تخصصی مهارت‌های مرتبط با فعالیت در رسانه‌های خبری را فرامی‌گیرند.

وی ادامه داد: مباحث موردنظر برای ارائه در این دوره‌های آموزشی بر اساس جدیدترین تحولات حوزه خبر و نیاز رسانه‌های استان طراحی‌شده است تا شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره توانایی لازم برای انجام فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای در سطح استانداردهای تعیین‌شده را داشته باشند.

تاجیک گفت: تربیت فعالان رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی را به‌عنوان هدف اصلی در بسیج رسانه قم دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان با استفاده از شبهه افکنی و تاکتیک‌های جنگ روانی، فضای رسانه‌ای جامعه را مورد هجمه قرار دهند.

وی بیان کرد: به همین منظور در جریان برگزاری دوره‌های آموزشی تلاش می‌کنیم تا شرکت‌کنندگان با مهارت‌های لازم برای پاسخ‌گویی به فشار رسانه‌ای دشمن و خنثی‌سازی آن آشنا شوند و بتوانند از مبانی دینی و اعتقادی با استدلال و منطق دفاع کنند




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20215
اخبار مرتبط

نظرات شما