در همایش جبهه جهانی شباب المقاومه مطرح شد؛

جمهوری اسلامی مادر و محور مقاومت است/ جهان اسلام از خدمات سردار سلیمانی بهره برد

در هفتمین همایش جبهه جهانی شباب المقاومه، سخنرانان با تاکید بر این که جمهوری اسلامی مادر و محور مقاومت است، تاکید کردند: جهان اسلام از خدمات سردار سلیمانی بهره برد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هفتمین همایش بین المللی «جبهه جهانی شباب المقاومه» عصر ۲۴ شهریور در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشّفاء قم برگزار شد و از شخصیت‌های برتر جبهه مقاومت اسلامی تجلیل شد.

جهان اسلام از خدمات سردار سلیمانی بهره برد

شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی که به‌صورت مجازی در همایش جبهه جهانی مقاومت در مدرسه علمیه دارالشفاء پخش شد، با اشاره به اینکه فلسطین و قدس نخستین موضوع جهان اسلام است  اظهار داشت: ما می‌دانیم که اسرائیل به ناحق فلسطین را غصب کرده است و همه اقداماتی که علیه ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهد با پشتیبانی آمریکا و انگلیس است.


جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: هدف اشغال منطقه تا "رود اردن" است؛ باید فلسطین را آزاد کرد و از ملت فلسطین حمایت شود که این موضوع مورد تاکید امام راحل  بوده است.

وی بیان کرد: امام خامنه‌ای می‌فرماید نجات فلسطین به وسیله ایستادگی و مقاومت محقق می‌شود و باید برای همگان روشن باشد که مقاومت تنها راهکار است، همان گونه که امام خامنه ای تاکید کردند فلسطین آزاد می شود و منشا این موضوع به خاطر ایمان و حرکت در راه حق است و به همین دلیل همه ما باید اطمینان داشته باشیم که فلسطین آزاد می شود.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه "عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ضرر فلسطین است" افزود: این اقدام برگ برنده برای اسرائیل است و از آن برای فشار بیشتر به ملت فلسطین استفاده می‌کند؛ اعتقاد داریم ملت فلسطین تنها تصمیم‌گیرنده است و هیچ‌کسی نمی‌تواند به جای آنها تصمیم‌گیری کند.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به صورت شبانه‌روزی کار می‌کرد تا راه را برای پیروزی ملت‌های اسلامی فراهم کند و به لطف خدا از برکات سردار سلیمانی بهره‌مند شدیم؛ او بود که سبب شد به نتایج بزرگ و شکوهمند برسیم و این راه را ادامه دهیم.

جمهوری اسلامی مادر و محور مقاومت است

همچنین حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین المعتوق دبیرکل جریان همبستگی اسلامی ملی کوی در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه "راهکارهای نابودی اسرائیل" که در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، اظهار داشت: مردم باید به دنبال آزادی فلسطین و روحیه مقاومت باشند، جوانان مسلمان در همه جهان اگر جمع شوند، می‌توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند؛ جوانان بحرین و یمن و همه جوانان محور مقاومت این را نشان داده‌اند.

وی گفت: جمهوری اسلامی مادر و محور مقاومت است، ملت ایران همچنان عزیز و قوی است و این موضوع به‌خاطر مدیریت مقام معظم رهبری  است.

دبیرکل جریان همبستگی اسلامی ملی کویت گفت: امروز آمریکا و دولت‌های استکباری و دنباله‌روهای آنها مصادیق طاغوت هستند و ما باید با آن ها مقابله کنیم؛ محور مقاومت باید روحیه مقاومت را حفظ کرده و پروژه مقاومت را قوت ببخشد.

وی با بیان اینکه باید درک کنیم که آزادی فلسطین نزدیک است، خاطرنشان کرد: حفظ روحیه مقاومت باید مورد تاکید باشد، حوزه های علمیه و موسسات علمی باید روی بحث مقاومت کار کرده و مردم را به روی آوردن به فرهنگ مقاومت تشویق کنند.

عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت بزرگی است

شیخ عبدالله دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران نیز طی سخنرانی در این همایش بیان داشت: گروه‌های فلسطینی با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند و این گروه‌های مقاومت مصمم  و با ایمان هستند. هرکسی با اسرائیل باشد خائن است و با کفار همراهی کرده؛ ما عادی سازی خائنانه با رژیم صهیونیستی توسط امارات را محکوم می‌کنیم.

نماینده شیخ عیسی قاسم افزود: عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت بسیار بزرگی است تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت است، باید با توکل بر خدا و ایمان به خداوند رژیم صهیونیستی را نابود کنیم، اگر همه دنیا با اسرائیل روابط عادی داشته باشند ولی ما تا آخر در برابر این رژیم اشغالگر ایستادگی کرده و تا نفس آخر آن را نابود می کنیم.

شیخ عبدالله دقاق  تصریح کرد: همه عالم باید این موضوع را بدانند که ما با رژیم صهیونیستی هیچ گاه رابطه ای برقرار نخواهیم کرد، اگر کسی شراب و گوشت خوک بخورد حرام است و به همین صورت ارتباط با اسرائیل حرام است.

وی گفت: مردم بحرین مؤمن و با ایمان هستند و همه دنیا مشاهده کردند که چگونه بحرینی ها مقابل سفارت آمریکا و با پرچجم فلسطین تظاهرات کردند.

اسرائیل ضعیف شده است

حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی دراین همایش طی سخنرانی اظهار داشت: در گذشته گفته می‌شد که اسرائیل شکست ناپذیر است و از نظر پزشکی و پیشرفت‌های علمی در بالاترین سطح است ولی در زمینه کرونا 117 هزار مبتلا دارد و صهیونیست‌ها نسبت به جمعیت آن رژیم 10 برابر کشورمان به کرونا مبتلا شده‌اند.

معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی بیان کرد: اسرائیل در اجرای معامله قرن نگرانی‌های زیادی دارد؛ در عین‌الاسد که جمهوری اسلامی آمریکا را مورد هدف قرار داد؛ بلافاصله اسرائیل گفت نقشی نداشته است که این موضوع نشان‌دهنده ضعف این رژیم غاصب است.

وی  با اشاره به اینکه هر زمانی که آگاهی در جهان اسلام به حدی برسد که همه حق را بدانند قیام بزرگی را شاهد خواهیم بود گفت:  در عراق 2 میلیون نفر برای مقابله با داعش ثبت نام کردند و اگر مدافع حرم برای آزادسازی قدس بخواهیم تعداد بسیار بیشتری اعلام آمادگی می‌کنند.

اکبری ادامه داد : آمریکا و اسرائیل همه ابزارها را برای مقاومت استفاده کرده است و داعش آخرین برگ برنده آنها بود که به‌وسیله دین با دین بجنگند ولی به لطف خدا با شکست روبه‌رو شدند.

معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی بیان کرد:آمریکا همچنان رو به افول است و اسرائیل پس از افول آمریکا نابود می‌شود؛ تمدن نوین اسلامی به جهان اسلام باز می‌گردد و جهان اسلام می‌تواند در دنیای اسلام به ایفای نقش بپردازد، امروز ترامپ ضعیف‌تر از آن است که بخواهد خارج از اراده لابی صهیونیستی تصمیمی در آمریکا بگیرد، همین مسئله سبب شده که دست نیاز به سمت صهیونیسم دراز کند.

 


انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/20291
اخبار مرتبط

نظرات شما