نشست هم اندیشی بررسی مشکلات تیم هندبال پاس قم برگزار شد

نشست هم اندیشی بررسی مشکلات تیم هندبال پاس قم برای حضور در لیگ برتر هندبال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نشست هم اندیشی بررسی مشکلات تیم هندبال پاس قم با حضور دکتر شاهین صادقی نسب استاد دانشگاه تهران و مدیر مسئول سایت کار آفرینان نیوز، محسن ولیان مسئول تیم هندبال پاس قم و عباسعلی محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری قم فردا در دفتر کارآفرینان نیوز برگزار شد.

در این نشست دکتر شاهین صادقی نسب با اشاره به اهمیت توجه به ورزش اظهار داشت: در همه کشورها ورزش کردن و توجه به ورزش مورد تاکید بوده و در واقع یکی از راه‌های اساسی کاهش آسیب‌های اجتماعی سرمایه گذاری درزمینهٔ ورزش است.

وی ادامه داد: انتظاری که از مسئولان استان می‌رود این است که به همه تیم‌های ورزشی به‌خصوص امثال تیم هندبال پاس قم که با بهره‌مندی از جوانان مستعد قمی موفق به حضور در لیگ اول کشور شده‌اند توجه ویژه‌ای داشته باشند و اجازه ندهند این تیم‌ها درزمینهٔ آماده‌سازی و حضور در مسابقات با مشکلات مالی روبرو شوند.

 

محسن ولیان مسئول تیم هندبال پاس قم نیز در این نشست با اشاره به حضور تیم پاس در مسابقات امسال هندبال، بیان داشت: این برای اولین بار است که استان قم در این رشته در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند و نیازمند همراهی و مساعدت مسئولان استان هستیم.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20392
اخبار مرتبط

نظرات شما