استاد دانشگاه تهران:

گام‌های اولیه صنعت موشکی در دوران دفاع مقدس برداشته شد/ همانند دفاع مقدس نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم

استاد دانشگاه تهران بابیان این‌که گام‌های اولیه صنعت موشکی در دوران دفاع مقدس برداشته شد، گفت: همانند دفاع مقدس نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی هستیم.

 دکتر شاهین صادقی نسب در گفتگو پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  با اشاره به پیشرفت‌های موشکی کشورمان اظهار داشت: درزمینهٔ صنعت دفاعی کشور تکنولوژهای پیشرفته و حساسی داریم که در دنیا تنها چندین کشور از آن برخوردار هستند اما در عرصه‌ای اقتصاد و مدیریت اجرایی کشور شاهد حجم وسیعی از ناکارآمدی‌ها هستیم.
وی ادامه داد: برای یافتن پاسخ این سؤال باید به کمی عقب برگردیم، پایه‌های صنعت موشکی کشور را شهید طهرانی مقدم پایه‌ریزی کرد و در همان زمان جنگ استارت این کار را با مدیریت جهادی و انقلابی زد و ثمره‌ای آن اقتدار کنونی کشور در منطقه و جهان است.
صادقی نسب بابیان این‌که جنگ با مدیریت جهادی و انقلابی اداره می‌شد، بیان داشت: امروز در موقعیتی هستیم که وارد عرصه خودکفایی درزمینهٔ تکنولوژهای دفاعی شده‌ایم و هنوز هم در سطحی از قدرت هستیم که ارتش آمریکا که ادعای قوی‌ترین ارتش دنیا را دارد را به چالش کشیده و به عقب می‌رانیم.

دانش‌آموخته دانشگاه گریفیث استرالیا بابیان این‌که مدیریت جهادی و انقلابی وارد عرصه اجرایی نشده است، ابراز داشت: در طی دهه‌های گذشته عموماً دولت‌ها نگاه به بیرون داشتند و داشته‌ها و توانایی‌های خودمان را نادیده گرفتند که نماد این موضوع صنعت خودرویی کشور است.
وی ادامه داد: نیاز امروز کشورمان بازگشت به مدیریت جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس است علاوه بر این باید به‌مانند همان دوران از جوانان مؤمن و انقلابی در کارها کمک گرفته شود
صادقی نسب بیان داشت: نیازمند مدیران جوانان باسواد انقلابی هستیم که داری ایمان و بصیرت بوده و به دنبال تمدن سازی انقلابی باشند.
وی ادامه داد: مدیریت انقلابی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین اصل مطلقه ولایت‌فقیه باید اعتقاد راسخ داشته باشد.
استاد دانشگاه تهران تأکید کرد: تمدن سازی انقلابی به این معنی است که به ارزش‌های نظام عینیت ببخشیده شود و باید گفت تا زمانی مدیران انقلابی پای‌کار نباشند گرهی از مشکلات مردم بازنخواهد شد.
وی تصریح کرد: این مدیریت ناکارآمد و بی‌کفایت در دولت فعلی باید کنار برود و مدیران خدوم و شریف باید پای‌کار بیایند.






انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/20595
اخبار مرتبط

نظرات شما