آشوبی: پرسپولیس کیفیت لازم برای برد برابر پاختاکور را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  درباره تقابل  پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم قرعه خوبی نصیب پرسپولیس شده است و تیم پرسپولیس کیفیت لازم را دارد که از سد پاختاکور ازبکستان عبور کند و به مرحله بعد راه یابد.  

آشوبی درباره ارزیابی اش از  تیم پاختاکور گفت: تیم پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست تیم استقلال را شکست بدهد و استقلالی‌ها مشکلات تاکتیکی زیادی داشتند و همین موضوع باعث شد که نتوانند از حریف ازبکستانی خود عبور کنند. البته تیم پرسپولیس تنها نماینده کشورمان است که به مرور زمان عملکردش در آسیا بهتر شد و تاکتیک خوبی برابر حریفان آسیایی اجرا می‌کند. گل محمدی باید شیوه مناسبی اتخاذ کند تا تیمش بتواند برابر پاختاکور به پیروزی دست یابد.  

پرسپولیس با ادامه روند خوبش می تواند از سد پاختاکور عبور کند 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: تیم پرسپولیس توانسته تیم قدرتمند السد قطر را شکست بدهد و این تیم نشان داد حرف‌هایی برای گفتن در آسیا دارد. با توجه به اینکه مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی انجام می‌شود، به همین علت تیم‌ها برای موفقیت در این مسابقات باید کم اشتباه و بدون خطا باشند و هر اشتباهی جبران ناپذیر خواهد بود. به نظرم اگر پرسپولیس روند خوبش در بازی با پاختاکور داشته باشد به طور حتم می‌تواند این بازی را پیروز شود.  

7 صبح

قضاوت درباره بازیکنان جدید پرسپولیس زود است 

او درباره ارزیابی اش از  بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: به نظرم عملکرد این بازیکنان تاکنون مطلوب بوده است و آن‌ها توانستند با سایر نفرات هماهنگ شوند. همچنین حفظ شاکله اصلی و جذب بازیکنان مورد نیاز باعث شده است که پرسپولیس سطح کیفی خوبی در بازی‌های آسیایی داشته باشد. البته قضاوت درباره بازیکنان جدید پرسپولیس زود است و باید چند بازی سپری شود و اگر روند خوبشان استمرار داشت در آن صورت می‌توانیم درباره آن‌ها نظر بدهیم.  

شرایط حرفه ای در پرسپولیس حکمفرما است 

آشوبی درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در آسیا بیان کرد: به نظرم نمایندگان کشورمان به جز پرسپولیس عملکرد خوبی در آسیا نداشتند و از این رقابت‌ها حذف شدند. البته تیم پرسپولیس متفاوت‌تر از سایر تیم‌های فوتبال کشورمان است و این تیم با وجود مشکلات زیاد برای چهارمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد که این موضوع نشان می‌دهد که شرایط منطقی و حرفه‌ای در باشگاه پرسپولیس حکمفرما است.  

او در پایان گفت: حفظ شاکله اصلی پرسپولیس باعث شده است هر مربی که هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد به مسیرش به درستی  ادامه بدهد.  




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/20631
اخبار مرتبط

نظرات شما