مدیر اجرایی ستاد تامین پویش ملی مشق احسان:

توزیع یک میلیون بسته لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در پویش مشق احسان

مدیر اجرایی ستاد تامین پویش ملی مشق با اشاره به توزیع یک میلیون لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در پویش مشق احسان گفت:یک میلیون بسته لوازم و تحریر بسته بندی و در حال توزیع است و بیش از ۳۰۰هزار از این بسته ها در مسجد مقدس جمکران بسته بندی و آماده توزیع شده است.

حسین یزدانی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار کرد: با لطف خدا در مجموعه مسجد مقدس جمکران در حال خدمت گذاری به هم وطنانی هستیم که در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور مشکلاتی برای تامین لوازم التحریر برای شروع سال تحصیلی دارند.

یزدانی خاطرنشان کرد: از ابتدای شهریور ماه در جمکران مستقر شدیم و نزدیک به چهل روز است که به لطف خدا در خدمت دوستان هستیم در این مدت با توجه به هماهنگی ها و فراخوان هایی که با ارگان های مختلف  به ویژه  بسیج و سپاه انجام داده بودیم روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ نفر از خواهران  و برادران جهادی را از ساعت ۹ و نیم صبح لغایت تا ۱۸ بعد از ظهر در قالب خط های مختلف بسته بندی لوازم التحریر داشتیم.

مدیر اجرایی ستاد تامین پویش ملی مشق احسان ادامه داد: یک میلیون بسته لوازم و تحریر بسته بندی و در حال توزیع است بسته های توزیع شده شامل تولیدات داخلی بود این پویش علاوه بر توزیع لوازم التحریر دغدغه توزیع لوازم التحریر ایرانی و اسلامی را نیز داشت در مقاطع مختلف تحصیلی و گروه‌های سنی مختلف محتوای ویژه تولید شد و در ۶ بسته مختلف به تفکیک دختران و پسران و در مقطع دبستان و دبیرستان طرح ها انجام شد.

 یزدانی ادامه داد : محتوای بسته هایی که قرار بود توزیع شود تولید شد و بسته ها شامل کیف کامل و مایحتاج کامل لوازم التحریر برای یک دانش آموز برای شروع سال تحصیلی از جمله دفتر ، ست کامل خط کش، جامدادی که کاملا با لوازم تحریر پر شده بود لیوان و .... داخل کیف ها تجمیع شده و در حال توزیع است یکی از مهمترین مناطق که در کشور به جهت تقدس مکان برای این کار وجود داشت جمکران بود مسجد مقدس جمکران تبدیل به پایلوت کشوری برای بسته بندی شد و بیشتر بسته بندی هایی که در کشور توزیع شده و در حال توزیع است در جمکران انجام شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ هزار بسته در جمکران و بسته بندی شده است  بخش اعظمی از این بسته ها به صورت روزانه در سراسر کشور توزیع شده و در حال توزیع است.

یزدانی گفت: یکی از دغدغه هایی که ستاد اجرایی فرمان امام در برگزاری این پویش داشت حمایت از تولید کنندگان لوازم التحریر ایرانی و اسلامی بود در بازار لوازم التحریر بسیاری از تولیدات ایرانی است اما متاسفانه مارک های خارجی و تصاویر غربی روی آنها نقش بسته است در پویشی که برگزار شد حدود ۲۰۰ مرکز تولید که در حال ورشکستگی بودند احیا شد و همه تولیداتی که که در مشق احسان تهیه شود همه ایرانی و اسلامی از تولید کنندگان در حال ورشکستگی داخلی تامین شد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/20907
اخبار مرتبط

نظرات شما