جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب قم خبر داد

آمادگی سپاه برای ضدعفونی معابر قم

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب قم با اشاره به اینکه سپاه و بسیج از ابتدای شیوع کرونا پای کار بودند گفت: اگر نیاز باشد و ستاد ملی و ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام کند سپاه مجددا معابر شهر ا ضدعفونی خواهد کرد.


سرهنگ محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در خصوص درخواست های مردم  برای ضدعفونی  معابر شهر  مانند گذشته توسط سپاه و بسیج اظهار داشت: طبق ابلاغ سلسله مراتب، ما موظف هستیم بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی مبارزه با کرونا انجام وظیفه کنیم و هر تصمیمی که توسط اینها گرفته شود سپاه قم آمادگی کامل دارد تا وارد عرصه ضدعفونی معابر شهر شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم افزود: این مسئله را مجدداً در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا مطرح می‌کنیم اگر ستاد استانی موافقت کرد مجدداً ضد عفونی سطح شهر توسط سپاه و بسیج انجام خواهد شد.

موحد تصریح کرد: سپاه قم آمادگی کامل دارد تا تصمیمات ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا را اجرا کند سپاه قم از ابتدای شیوع کرونا وارد عرصه مبارزه با کرونا شده و این کار ادامه دارد.

 وی ادامه داد: رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات و همدلی ابتدا در استان قم و توسط بسیج قم انجام شد و تبدیل به الگوی شد که سایر شهرها نیز  در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب  انجام دادند ، همچنین این مسئله تبدیل به الگوی برای دیگر ارگانها و خیرین شد که جای تشکر و شکر گذاری دارد.

 جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام تاکید کرد: گروه های جهادی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بودند و در بیمارستانها نقاهتگاه ها در خدمت بیماران بودند و هنوز هم پای کار هستند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/21145
اخبار مرتبط

نظرات شما