۱۷ واحد راکد و نیمه تعطیل قم به مدار تولید بازگشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی منطقه نیزار قم با بیان اینکه مشکل هایی که از نزدیک شاهد آن هستیم در قالب مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد پیگیری قرار می‌گیرد اظهار داشت: این واحدها با ظرفیت کافی در حال تولید هستند با این وجود موضوع تامین مواد اولیه، رفع مشکل سند ملکی و واگذاری‌ها، تعهدات ارزی و واردات و صادرات مواد اولیه و محصولات در اولویت پیگیری‌ها است.

استاندار قم با اشاره به همزمانی سال جهش تولید با شیوع بیماری کرونا و بحرانی که استان با آن دست به گریبان است افزود: با وجود همه مشکل ها در تلاش هستیم اجازه ندهیم حتی یک واحد تولیدی به تعطیلی منجر شود، در این زمینه هم تاکنون موفق عمل کردیم.

وی به فعال سازی مجدد واحدهای راکد و نیمه راکد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با اراده دستگاه‌های مربوطه به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تکلیف شده تا واحدهای راکد احیا و نیز واحدهای نیمه راکد فعال سازی شوند.

استاندار قم از واحد صنعتی پارسیان پارت واحد تولید شمش سرب، شرکت آرین پاژ واحد برش ورق و شرکت فولاد غرب آسیا واحد تولید ورق سرد بازدید و فاز اول شرکت نورد لوله نیزار(پوشش های لوله انتقال آب و گاز) را افتتاح کرد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/21183
اخبار مرتبط

نظرات شما